„Senokai stebiu situaciją Karaliaus Mindaugo prospekte, atkarpoje nuo Vytauto Didžiojo tilto iki „Žalgirio“ arenos, ir stebiuosi, kad nėra jokios važiuojamosios kelio dalies apsaugos. Važiuoji autobusu ir mintyse žegnojiesi“, – susirūpinęs dėstė kaunietis Remigijus Sipavičius.
Pasak jo, lengviau galima atsikvėpti, kai autobusas persirikiuoja į antrąją eismo juostą ir pasuka į Birštono gatvę.
„Pažvelgiu į vairuotoją – pensinio amžiaus žmogus. Sveikata bet kada gali sušlubuoti. Apačioje – krantinė ir tyvuliuojantis Nemunas. Išsikapstyti nebūtų jokių galimybių“, – svarstė R.Sipavičius.
Anksčiau šlaito viršuje augo gyvatvorė, kuri galėtų bent šiek tiek apsaugoti nuo autobuso skrydžio į vandenį. Miesto valdžia nusprendė net ir šią užkardą išardyti, nes gyvatvorė buvo sena ir negraži.
Kauniečiui keista ir tai, kad kitoje Nemuno pusėje, Veiverių gatvėje, apsauginė tvorelė įrengta. Jo žiniomis, tai padaryta tik tuomet, kai nuo šlaito posūkyje nuriedėjo automobilis.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius priminė, kad apsauginiai barjerai gali būti įrengiami naujai tiesiamuose, rekonstruojamuose ar kapitališkai remontuojamuose keliuose, naujai atsiradusiose pavojingose vietose, atnaujinant juos dėl senėjimo ir naujai nustatytuose avaringuose ruožuose, kuriuose vyrauja eismo įvykio tipas – nukrypimas nuo važiuojamosios dalies.
„Karaliaus Mindaugo prospektas yra tiesus, jame nėra staigių posūkių, avaringumas nėra padidėjęs, taip pat nefiksuojama eismo įvykių, kurių metu automobiliai ar autobusai nuvažiuoja nuo kelio į Nemuną“, – pažymėjo M.Matusevičius.
Pasak savivaldybės atstovo, pirmoji eismo juosta skirta parkuotis, todėl susidaro nemažas atstumas iki vandens.
„Įvertinus visas aplinkybes ir geriau ištyrinėjus nurodytą atkarpą nutarta, kad šioje vietoje įrengti atitvarų nebūtų tikslinga“, – tikino M.Matusevičius.