Molėtų autoservisas „Ovigreta“ yra netoli kelio Vilnius–Utena, kuris per dieną sutaiso bent vieno automobilio betonkelyje sugadintą ratą. Tenka nuolat taisyti pakabas, tvirtinti atsikračiusias automobilių detales.
„Kiekvieną dieną važinėju šiuo keliu, todėl kas metus tenka keisti sankabą, o kompensacijų už sugadinimus negaunu. Jeigu ratlankiai kiniški, tai po pirmos duobės – viskas“, – kalbėjo vairuotojas Gustas.
Dėl prastos kelio dangos vairuotojai patiria nuostolių, kuriuos retai kas kompensuoja. Kelio Vilnius–Utena cementbetonio danga yra tokia prasta, kad kai kurie vairuotojai renkasi ilgesnę kelionę, jog tik išvengtų tarką primenančio kelio.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos departamento direktorius Aivaras Vilkelis teigė, kad jeigu vertinant ir lyginant magistralinius kelius, šis kelias pats blogiausias.
Prieš metus baigti rekonstruoti šeši Vilniaus–Utenos kelio kilometrai. Ruožas nuo 16 iki 22 kilometro pasikeitė neatpažįstamai.
Puiki kelio danga, suprantama, ir patogi visa kelio infrastruktūra.
Vairuotojai svajoja, kad visas kelias iki Utenos bus toks pat geras, kaip neseniai nutiestas kelio ruožas.
„Priešprojektinių sprendimų tikslas yra surasti pačią optimaliausią alternatyvą, todėl analizuosime kelis variantus. Tačiau sprendimai bus parinkti tokie, kad atitiktų perspektyvines ir dabartines sąlygas.
Pirmas etapas galėtų prasidėti nuo 21 iki 39 km ir darbai prasidėtų ne anksčiau 2023 m. Iki Molėtų ruožas turėtų būti sutvarkytas iki 2024 m., o ruožas nuo Molėtų iki Utenos – iki 2025 m. pabaigos“, – dėstė A.Vilkelis.
Automobilių remontininkai juokauja – beremotoninis Vilniaus–Utenos kelias yra ideali vieta automobilio būklei patikrinti, ypač važiuoklei.
Važiuojant šiuo keliu reikėtų pasirinkti saugų greitį ir vengti lenkti kitas transporto priemones.