Antakalnio gatvės važiuojamojoje dalyje atsiradusios įgriuvos gyventojai nesumanė kaip pažymėti – užstatė sena spinta. Dar prikaišiojo nulūžusių medžių šakų, tiktai lapai greitai nuvyto ir nubyrėjo.
Ši įgriuva labai pavojinga – įvažiavus automobiliu jis būtų smarkiai apgadintas. O kas būtų įlėkus dviračiu ar paspirtuku – baisu ir pagalvoti.
Antakalnio gatvėje gyvenanti Agnė pasakojo, kad įgriuva atsirado dar liepos viduryje. Nors aplinkiniai gyventojai pranešė avarinei tarybai, niekas iki šiol neatvažiavo, net nepažymėjo pavojingos vietos.
Dar baisesnė padėtis – Tverečiaus gatvėje. Anot netoliese gyvenančio Romualdo, čia esanti stati įkalnė dar nuo vasaros pradžios pasidariusi kaip sudėtingų išbandymų trasa pėstiesiems.
Po vienos iš liūčių čia buvo išplautos senos šaligatvio trinkelės, kurios, jei jomis mėginsi eiti, gali prasmegti bet kurią akimirką.
Vis dėlto aplinkiniams tenka rizikuoti arba eiti važiuojamąja kelio dalimi, nors automobilių čia netrūksta.
„Nesuprantu, kaip per tiek laiko niekas nesugebėjo atsiųsti darbininkų? Mums, pensininkams, visai blogai, nes gali ne tiktai koją nusilaužti, bet ir sprandą nusisukti, jei parvirsi.
O gatve eiti baisu, nes įkalnė stati, automobilio vairuotojas gali nespėti sustabdyti. Ir šiaip nesinori trukdyti“, – skundėsi viename aplinkinių namų gyvenanti Algimanta.
Ji sakė, kad savivaldybės dėmesio gyventojai pasigenda jau ne pirmus metus, nes žemiau esanti šaligatvio dalis buvo sutvarkyta dar pernai, viršutinė taip ir liko sena, o po liūties – dar ir kaip reikiant išsiklaipiusi.
„Grinda“ po kiekvienos liūties nepamiršta pranešti, kiek daug ji nuostolių pridarė, kiek įmonės ekipažų dirbo mieste. Tačiau kiek atsirado įgriuvų, kiek jų buvo suremontuota, šiemet dar nė karto neužsiminė. Tad ir peršasi mintis, kad įgriuvos sostinėje saugomos kaip paveldas.