Naujausia tvarka viešajame transporte: skelbia, kas privaloma ir kas – rekomenduotina

2021 m. birželio 1 d. 15:15
Viešajame transporte pagal naujausius ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimus numatyti tam tikri pakeitimai. Ir toliau privaloma dėvėti kaukes, kad jos dengtų nosį ir burną.
Daugiau nuotraukų (2)
Taip pat būtina dezinfekuoti rankas, o dezinfekcinio skysčio keleiviai ras kiekviename autobuse ir troleibuse. Kaip rekomendacija išlieka atstumų laikymasis – keleiviai kviečiami užimti sėdimas ir stovimas vietas, laikantis ne mažesnio nei 1 metro atstumo.
Judančių viešuoju transportu sostinėje vis daugiau. Naujausiais duomenimis, kelionių autobusais ir troleibusais gegužės pabaigoje dar fiksuojama apie 49 proc. mažiau nei iki karantino, tačiau balandį šis skaičius siekė virš 60 proc., o intensyviausiu pandemijos laikotarpiu ir virš 80 proc.
„Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto darbą Vilniuje ir toliau pritaikys pagal keleivių srautų analizes, pasiskirstymą konkrečiuose maršrutuose.
Autobusai ir troleibusai dezinfekuojami du kartus per dieną – po rytinio piko ir viešojo transporto parkuose, po darbo dienos. Pagal galiojančius reikalavimus tai daryti privaloma bent kartą per dieną, tačiau Vilnius dažnesnę dezinfekciją keleivių saugumui taiko visos pandemijos metu.
Kruopščiai dezinfekuojami ir valomi turėklai, durų rankenos, porankiai, sėdynių atlošų rankenos ir kiti keleivių liečiami paviršiai. Taip pat valomos grindys, autobusų ir troleibusų išorė. Galutinėse stotelėse autobusai, troleibusai kaskart išvėdinami.
Keleiviams primenama, kad įsigyti viešojo transporto bilietus galima mobiliosiose programėlėse m.Ticket ar Trafi. Vilniečio kortelę įsigyti ir pildyti norimais bilietais Vilniuje galima daugiau nei 280 fizinių bilietų platinimo vietų.
Šalyje pratęsus karantiną iki birželio pabaigos, keleivių ir vairuotojų saugumui popieriniai bilietai pagal toliau galiojančias rekomendacijas viešajame transporte Vilniuje nėra parduodami. Taip keleiviai skatinami pačiose transporto priemonėse nesibūriuoti, iš anksto pasirūpinti bilietais. Dėl konkretaus popierinių bilietų sugrąžinimo termino stebint epidemiologinę situaciją sostinėje dar bus svarstoma.
Nuo birželio 1 d. atnaujinta „Susisiekimo paslaugų“ klientų aptarnavimo centrų veikla kontaktiniu būdu. Klientai galės įeiti po vieną, dėvėdami apsaugines veido kaukes, būtina dezinfekuoti rankas – dezinfekcinio skysčio klientai ras ir pačiuose aptarnavimo centruose.
Klientų aptarnavimo centras, Gedimino pr. 9A (V. Kudirkos aikštėje) I-V 10:30 – 19:00, pietų pertrauka 14:30 – 15:00
Klientų aptarnavimo centras, Geležinkelio g. 16 (Vilniaus geležinkelio stotyje) I-V 08:00 – 16:30, pietų pertrauka 12:00 – 12:30
Klientų aptarnavimo centras, Konstitucijos pr. 3 (Vilniaus miesto savivaldybėje) ir toliau klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu, telefonu 19118

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.