Nevykusi valdžios „dovana“
Panevėžio valdantieji vairuotojams įteikė dar vieną nemalonų siurprizą: pastarajame nuotoliniame tarybos posėdyje nuspręsta apmokestinti dar daugiau automobilių stovėjimo vietų.
Nuo šiol teks susimokėti už darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos paliktas mašinas Smėlynės gatvėje esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje prie Futbolo akademijos stadiono ir A.Jakšto gatvėje, nuo Maironio tako link Smėlynės gatvės.
Projekto rengėjai rinkliavą šiose vietose aiškina norėdami sumažinti mašinų srautus Š.Mero, Anykščių gatvėse ir Topolių alėjoje, smarkiai išaugusius dėl remonto darbų uždarius Vasario 16-osios ir Elektros gatves bei dalį Respublikos ir Kranto gatvių.
Medikai gali ir paėjėti
Sprendimo projektą pristačiusi Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausioji specialistė Ina Urbonavičienė teigė, kad rekonstravus A.Jakšto gatvę buvo įrengta 111 vietų mašinoms statyti, tačiau tai neišsprendė problemos.
Konservatorius Vitalijus Satkevičius sakė, kad apmokestinus visą A.Jakšto gatvę bus nuskriausti čia esančių gydymo įstaigų darbuotojai, taip pat pas medikus atvykstantys pacientai.
I.Urbonavičienė dėstė, kad apmokestinta ne visa gatvė, medikai galintys drąsiai nemokamai palikti mašinas arčiau Stoties gatvės ir šiek tiek paėjėti iki darbo. Valdininkė taip pat siūlė medikams statyti savo automobilius poliklinikų ar ligoninių kiemuose arba į darbą vykti miesto autobusais.
Opozicijos lyderė Gema Umbrasienė, nusistebėjusi, kad A.Jakšto gatvė priskirta prie padidėjusių transporto srautų gatvių, priminė, jog autobusai šia gatve kol kas nevažinėja.
Daug pinigų nesusižers
Naujasis tarybos narys Povilas Urbšys sakė, kad gyventojai numatomose apmokestinti gatvėse priversti statyti mašinas, nes miesto centras intensyviai remontuojamas.
„Kiek surinksime pinigų, pernešę parkomatus į tas gatves? Žinoma, kad nedaug. Būkime solidarūs su žmonėmis, kai miestas bus sutvarkytas, tada galėsime spręsti šį reikalą“, – siūlė buvęs seimūnas.
Anot I.Urbonavičienės, mašinų statymo vietų apmokestinimas – tai ne pasipinigavimas, o bandymas sureguliuoti transporto srautus mieste.
Specialistė sakė, kad jeigu rinkliava už automobilių statymą nepadės sumažinti transporto srautų, kaina bus didinama iki tol, kol pavyks tai pasiekti. Esą taip daroma visur.