Apie šį itin pavojingą posūkį į Tarandę, kurį keikia tūkstančiai vairuotojų, plačiai rašė naujienų portalas lrytas.lt.
„Apsisukimas į Tarandę – tai lyg žaidimas su mirtimi. Kai ateina laikas apsisukti, sulaikai kvėpavimą, mėgini tilpti į tarpą tarp lekiančių mašinų ir meldiesi, kad kas nors tavęs neužkabintų.
Kiekvienais metais situacija blogėja ir visiems į tai nusispjauti. Kiek dar reikės nelaimingų atsitikimų ar žuvusių vairuotojų, kad kažkas pajudintų pirštą? Reikėtų piko valandomis pastatyti trikojus ir tegul stebi, koks yra judėjimas ir kaip tuo metu atrodo ši sankryža“, – taip naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo kasdien pro šią vietą važiuojanti Ilona.
LAKD vadovas Remigijus Lipkevičius žada, kad šį gruodį bus skelbimas Tarandės tunelio statybos rangovo konkursas.
„Planuojame kitų metų pirmame ketvirtyje pasirašyti sutartį su rangovu, kad jis galėtų pradėti vykdyti darbus“, – Seimo Ekonomikos komitete praėjusią savaitę pranešė direkcijos vadovas.
Pasak R. Lipkevičiaus, Vilniaus savivaldybės prašoma spartinti šešių sklypų paėmimą visuomenės poreikiams – jie reikalingi jungiamajam keliui.
LAKD buvo įsipareigojusi per ketverius metus pastatyti tunelį automobiliams ir tiltą pėstiesiems.
Apie 5 tūkst. gyventojų vienijanti Tarandės bendruomenė prašo valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemą, kuri ypač paaštrėjo nutiesus vakarinį aplinkkelį.