Įranga tokios transporto priemonės gali išvis neužfiksuoti ir žalia šviesa neįsijungs, kol nebus aktyvuotas tas pats arba kitas eismo jutiklis, reguliuojantis tą pačia šviesoforų fazę.
„Informuojame, kad žalią šviesoforo signalą iškviečiantys transporto srautų jutikliai fiksuoja tik tinkamai, pagal Kelių eismo taisykles važiuojančius eismo srautus“ – sako Robert Markovski, „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento Eismo valdymo skyriaus vadovas.
Neseniai į lrt.lt redakciją kreipėsi vilnietis, kuris žaliojo šviesoforo signalo vienoje sostinės sankryžų laukė bemaž 7 minutes.
„Susisiekimo paslaugos“ primena, kad sostinėje eismas yra itin intensyvus, todėl jeigu kažkurioje kryptyje eismo jutikliai nefiksuoja transporto priemonių, tai žalias signalas neįjungiamas ir paskirstomas kitiems eismo dalyviams.
„Darome viską, kad visos transporto priemonės būtų užfiksuotos eismo jutiklių – įrengiame papildomas jutiklių zonas, didiname jų jautrumą, atnaujiname technologiją į labai tikslius termovizoriaus principu veikiančius jutiklius, tačiau visgi vairuotojams nesilaikantiems KET reikalavimų pasitaiko tokių situacijų“ – priduria R. Markovski.
Kitą kartą artėjant prie sankryžos verta prisiminti, kad sustojus toliau arba kirtus STOP liniją žalio šviesoforo signalo gali tekti laukti ilgiau nei įprastai.