„Siūlydami investuoti į geležinkelių tinklo tobulinimą, siekiame taupyti keleivių ir krovinių vežimo laiką, gerinti eismo saugą ir pasirūpinti šalia intensyvaus eismo geležinkelio linijų gyvenančių žmonių aplinkos kokybe“, – pranešime sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Ministerija žada, kad, siekiant užtikrinti saugų traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismą bei padidinti geležinkelių tinklo pralaidumą, numatoma modernizuoti 10 prioritetinių pervažų geležinkelio linijoje Vilnius–Klaipėda.
Atrinktose mažiausiai saugiose pervažose bus modernizuotos signalizacijos sistemos – pertvarkytos automatinės pervažų signalizacijos sistemos su užtvarais, vaizdo stebėjimo sistema ir automatinė pėsčiųjų perėjų signalizacija bei atnaujinta centralizuota eismo valdymo sistema.
Gerinant žmonių, gyvenančių netoli intensyvaus eismo geležinkelio linijų, gyvenimo sąlygas, taip pat visuomeninės paskirties objektų aplinką, planuojama pastatyti triukšmo mažinimo sienutes Klaipėdos miesto Vitės ir Girulių rajonuose bei Kretingoje.
Skaičiuojama, kad nuo geležinkelio triukšmo bus apsaugota beveik 6,5 tūkst. šių vietovių gyventojų.
Taip pat numatoma patobulinti informavimą stotyse, pasitelkiant intelektines transporto sistemas, planuojama įdiegti modernią centralizuotai valdomą stočių informavimo sistemą, vaizdo ir garso informavimo įrangą, pritaikytą žmonėms su specialiais poreikiais, bei papildomas saugumo informacijos sklaidos priemones.