Kodėl Kirtimų gatvės važiuojamojoje dalyje pristatyta kelio ženklų, nors jokie remonto darbai nevyksta? Toks klausimas kilo ne vienam vairuotojui.
Savivaldybė paaiškino, kad eismo apribojimus Kirtimų gatvėje Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) įvedė dėl darbų kelyje Vilnius–Kaunas. Šiame kelyje eismas nukreipiamas į kairę pusę, sumažintas leistinas važiavimo greitis ir susiaurintos eismo juostos.
Kad svarbi magistralė neužsikimštų, Kirtimų gatvėje eismo iš kelio Vilnius–Kaunas srautus stengiamasi paskirstyti.
Manoma, kad toks eismo ribojimas Kirtimų gatvėje bus taikomas iki liepos vidurio ir bus atšauktas, kai kelio Vilnius–Kaunas dešinėje kelio pusėje bus baigti rekonstravimo darbai.
LAKD atstovai paaiškino, kad eismo ribojimų Kirtimų gatvėje ėmėsi atsižvelgę į vidutinį metinį paros eismo intensyvumą.
Palyginus kelio Vilnius–Kaunas ir Kirtimų gatvės intensyvumą paaiškėjo, kad jis skiriasi 10 tūkst. automobilių.
2019 metų duomenimis, kelyje Vilnius–Kaunas vidutinis metinis paros eismo intensyvumas yra 44 tūkst. 497, o Kirtimų gatvėje – 34 tūks. 161 automobilis per parą.
Be to, projekto įgyvendinimą kontroliuojantys Lietuvos automobilių kelių direkcijos darbuotojai vykdė vizualines minėtų kelių apžiūras ir pateikė išvadą, kad dirbtinis eismo ribojimas Kirtimų gatvėje nėra perteklinis ir jį pašalinus automobilių spūstys kelyje Vilnius–Kaunas būtų kur kas didesnės.