Geležinio Vilko gatvėje – naujas asfaltas, o viadukas virš Ateities gatvės – apleistas ir duobėtas. Tokį vaizdą iki šio pavasario vilniečiai regėdavo keliaudami viena svarbiausių sostinės transporto arterijų.
Tik dabar šis viadukas remontuojamas. Paklaustas, kodėl taip smarkiai vėluojama, savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas aiškino, kad praėjusiais metais pasirašius priežiūros sutartį su viena iš įmonių, pirmiausia buvo atliekami tęstiniai darbai: tvarkomi Drujos ir S.Batoro gatvių tiltai, Ozo ir Ukmergės gatvių viadukai, o šiemet pagaliau bus sutvarkytas ir Geležinio Vilko bei Ateities gatvių viadukas.
Bus pakeisti į cinkuotus ir paaukštinti viaduko turėklai, sutvarkyti atitvarų blokai, monolitu paversti šalitilčiai, pakeista asfalto danga, sutvarkytos deformacinės siūlės ir atraminės viaduko sienos. Viaduko remontui savivaldybė skyrė apie 200 tūkst. eurų.
Jau 2018 metais vilniečiai atkreipė savivaldybės dėmesį į šio viaduko būklę. „Apačioje – gatvė ir autobusų stotelė. Galima tik įsivaizduoti, kokios pasekmės būtų, jei koks metalo gabalas nukristų ant žmonių“, – savivaldybei rašė vilniečiai.
Jų atsiųstose nuotraukose matyti, kad viaduko turėklai surūdiję, pavojingai atrodo nuo konstrukcijų atitrūkusi turėklo dalis. Tokia atitrūkusi šio viaduko dalis buvo ne viena, o kelios.
Tačiau ir tada A.Visockas tikino, kad viadukas saugus visiems eismo dalyviams – tiek pėstiesiems, tiek automobiliams. Esą tereikėjo sutvarkyti atitrūkusią turėklo dalį.
Anot A.Visocko, kiekvieną pavasarį savivaldybės specialistai atlieka visų tiltų, viadukų, tunelių, estakadų techninę priežiūrą. Nors Geležinio Vilko ir Ateities gatvių viaduko būklė esą pavojaus nekėlė, nuspręsta jį šiemet sutvarkyti.
Vilniuje yra 51 tiltas, 67 viadukai, 8 estakados, 3 tuneliai.
Jų remontui kasmet skiriama apie 1 mln. eurų.