Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis

2017 m. spalio 26 d. 22:12
„Kokie nekompetetingi žmonės pradėjo Klaipėdoje reguliuoti eismą?“ – tokia buvo pirmoji dviejose vietose ties posūkiais į dešinę į spąstus patekusio vairuotojo reakcija.
Daugiau nuotraukų (11)
Per naktį stulpeliai Klaipėdoje, Kretingos gatvėje, buvo sustatyti taip, kad įvažiavę vairuotojai neturėjo kur dėtis - automobiliai tarp stulpelių be jokio perspėjimo pakliuvo į spąstus.
Paklojo asfaltą ir užtvėrė
Vietiniai stebėjosi, kad rekonstruojant Kretingos gatvę buvo įrengtos papildomos juostos, tačiau dabar kažkas nusprendė jas panaikinti.
Visa tai nufilmavęs klaipėdietis taip pat ironizavo, kad galbūt taip buvo siekiama sumažinti gatvės pralaidumą. Tuomet dar daugiau vairuotojų stovės eismo spūstyse.
Įraše matyti, kaip spalvotais stulpeliais atskirtos eismo juostos Kretingos gatvėse virto tikrais spąstais vairuotojams – įvažiavimas paliktas, tačiau priekyje – kliūtis.
Dėl kuriozo apkaltino rangovus
Kaip lrytas.lt patikino savivaldybės miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda, vaizdo įraše užfiksuotų spąstų jau nebėra. Eismo juostos apribotos, tačiau į jas ties perėjomis jau nebegalima įvažiuoti.
Anot jo, dėl nepalankių orų savaitgalį rangovai tiesiog nebuvo spėję užbaigti darbų.
„Tai jums ne kokios nors arenos statyba, kai užtveri teritoriją ir dirbi. Kai šeštadienį ir sekmadienį nelijo, rangovai dirbo, bet ne viską spėjo padaryti. Užbaiginėjo naktį iš pirmadienio į antradienį“, - komentavo L. Dūda.
Jis pažymėjo, kad liko tik smulkūs darbai – pakabinti keletą kelio ženklų.   
L. Dūda patikino, kad dėl nebaigtų eismo organizavimo pakeitimų avarinių situacijų nekilo, tačiau pripažino, jog vairuotojai buvo šiek tiek pasimetę.
„Įvažiavimai, kurie buvo atviri, dabar uždaryti pastačius ženklus, kurie rodo, kad toliau važiuoti negalima“, - patikino jis.
 
Rūpinosi pėsčiųjų saugumu
Pašnekovo teigimu, tai buvo padaryta eismo saugumo sumetimais. Inžinerinių priemonių projektas buvo suderintas su policija.
Perėjose, kurios kerta daugiau nei dviejų eismo juostų kelią, turėtų būti saugumo salelės, tačiau jų įrengti esą nebuvo kur.
„Pastačius saleles nepravažiuotų automobiliai, todėl buvo priimtas kitoks sprendimas“, - aiškino L. Dūda.
Jis buvo nelinkęs sureikšminti vairuotojus klaidinusių kelio ženklų. Miesto ūkio departamento vadovo manymu, eismo dalyviai į juos tiesiog nežiūri.  
Prie minėtų perėjų Kretingos gatvėje, anot pašnekovo, taip pat buvo pastatyti nauji kelio ženklai su šviesą atspindinčiais paviršiais.
Keistas pasirinkimas
Vis tik tokia eismo pertvarka Klaipėdoje tikrai stebina. Eismo saugumo salelės neužima tiek daug vietos, bet net jei jų nepavyksta įterpti, yra kitas saugus sprendimas - įrengti šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
Tuo tarpu esamas sprendimas užtverti dalį eismo juostų prieš pat posūkius ir tokiu būdu „priauginti" kažką panašaus į pėsčiųjų saleles neabejotinai sukels nepatogumų vairuotojams, nes žmonėms reikės prieš pat sankryžą persirikiuoti. 
Dėl to gali imti formuotis spūstys, o mažiau atidus vairuotojas gali ir atsitrenkti į ant gatvės pritaisytus kuolelius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.