Sportinių automobilių gerbėjams – greitų ir galingų mašinų slalomas

2017 m. rugsėjo 2 d. 12:20
Sportinių automobilių gerbėjams retai pasitaiko vienu metu išbandyti ir palyginti daug greitų ir galingų mašinų. Šią savaitę sostinėje tokia proga atsirado.
Daugiau nuotraukų (2)
Tokią galimybę Vilniuje suteikė „Daimler AG“ ir „Mercedes-Benz“ kompanijai Lietuvoje atstovaujanti bendrovė „Silberauto“.
Ji į Lietuvą atvežė daugybę aukščiausios klasės automobilių, kuriuos vairuotojai galėjo išbandyti miesto gatvėse ir specialiai paruoštose trasose.
Proginis automobilis
„Mercedes-Benz StarExperience“ renginio dalyviai slalomo trasoje visą dieną bandė 5 skirtingus modelius: „GLC 43 AMG Coupe“, „C 43 AMG Coupe“, „GLA 45 AMG“, „E 43 AMG“ ir „E 63 AMG“.
Renginio dalyviai taip pat susipažino su saugumo ir komforto pagalbinėmis sistemomis, testavo naujuosius S ir E klasės „Mercedes-Benz“, o per pertraukas apžiūrinėjo įspūdingiausią rikiuotės eksponatą – riboto leidimo „Mercedes AMG GT C“.
Matine grafito spalva išsiskiriantis dvivietis rodsteris yra vienas iš vos pusšimčio tokių automobilių, kurie išleisti paminėti sportinių automobilių padalinio AMG 50 metų jubiliejų.
Keturių litrų darbo tūrio V8 formos variklis su dviem turbinomis turi net 557 arklio galių bei 680 niutonmetrų sukimo momentą ir gali įsibėgėti iki 314 km/val.
Mato lyg akimis
Bandymų metu vairuotojai susipažino ir išbandė išmaniąsias „Mercedes-Benz“ sistemas.
Įdomiausios ir naujausios vairuotojo pagalbos sistemos susijusios su pėsčiųjų saugumu ir turi vis daugiau autonominio vairavimo elementų.
Naujosios E klasės bei atnaujintos S klasės automobiliuose diegiamos kameros, įmontuotos priekinio stiklo viršuje, kurios veikia kaip žmogaus akys ir atpažįsta erdvinį vaizdą.
Jomis paremta ir naujausia pėsčiųjų atpažinimo technologija, kuri vairuotojui užsižiopsojus visiškai sustabdo automobilį prieš į gatvę išėjusį žmogų.
Už radarą pažangesnė technologija taip pat veikia ir atpažindama kelio ženklus, žyminčius greičio ribojimus.
Kartu su prisitaikančia greičio palaikymo sistema šis automobilis gali pagal ženklų reikalavimus automatiškai padidinti arba sumažinti greitį.
Negana to, pats automobilis sugeba autonomiškai judėti spūstyje – visiškai sustoti už stabtelėjusios mašinos, o jai pajudėjus – per dvi sekundes pradėti važiuoti.
Lengviau pastatyti
Dar viena nauja technologija – pagalba statant automobilį. Tokio tipo pagalbą šiais laikais siūlo dauguma automobilių gamintojų, tačiau „Mercedes-Benz“ sistema tokia pažangi, kad vairuotojui nereikia visiškai nieko daryti.
Automobilis pats suranda stovėti tinkamą vietą, o vairuotojui lieka tik ekrano spustelėjimu ją patvirtinti ir įjungti atbulinę pavarą. Toliau mašina viską daro pati – stabdo, akceleruoja ir perjungia pavaras pirmyn arba atgal, jei reikia sustoti siauresnėje vietoje.
Gamintojo teigimu, ši sistema gali pastatyti automobilį į vietą, kuri yra tiktai metru ilgesnė už jį patį.
Renginio metu svečiai galėjo išbandyti ne tiktai galingiausius „Mercedes-Benz“, bet ir praktiškumu pasižyminčius „Sprinter“, „Citan“ ir „Vito“ modelius. Juose irgi gausu išmaniųjų technologijų, kurios skirtos vairuotojo, keleivių, kitų eismo dalyvių ir vežamo krovinio apsaugai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.