Užfiksuotas įprastas bandymas, kai automobiliai trenkiasi į vientisą kliūtį važiuodami 40 mylių per valandą (64 km/val.) greičiu.
Jubiliejui skirtame vaizdo įraše bandytas „Rover 100“ neturėjo oro pagalvės, kuri galėtų pridengti priekyje sėdintį keleivį. Galbūt tai būtų apsaugoję bandymų manekeną nuo mirtinų sužeidimų, kadangi automobilio priekis buvo visiškai sugniuždytas.
Šis miesto modelis buvo bandomas ir prieš 20 metų. Tuomet dėl prastos konstrukcijos ir nepritaikytų svarbiausių sprendimų, jo saugumas buvo įvertintas vos viena žvaigždute.
„Euro NCAP“ paskelbus apie tokį rezultatą prekyba šiuo automobiliu buvo labai greitai nutraukta.
Tuo metu šiuolaikinio „Honda Jazz“ saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis. Vienas iš didžiausių privalumų – visas oro pagalvių komplektas. Jos išsiskleidė iškart po smūgio.
Palyginimui taip pat pateikiame nuotraukas, kaip analogišką smūgį atlaikė kiti 1997 metais pagaminti miesto automobiliai.
„Euro NCAP“ arba europietiška naujų automobilių saugumo tikrinimo programa, pradėjo veikti būtent 1997 metais. Šiais laikais 9 iš 10 Europos rinkose parduodamų transporto priemonių yra testuojami pagal šią sistemą.
Skelbiama, kad per 20 metų įvairiuose šios kompanijos bandymuose buvo sudaužyti net 629 automobiliai.