Laimei, šis įrašas – tai socialinė reklama, bet avarijų tyrėjai pastebi, kad vis dažniau tokios situacijos įvyksta realybėje. Vairuotojų dėmesį patraukia žinutės ir socialiniai tinklai ir dėl neatidumo kyla tragedijos.
Ši reklama yra ne pirmos metus AT&T bendrovės vykdomos kampanijos „It Can Wait“ (liet. – tai gali ir palaukti) dalis. Ja siekiama atkreipti vartotojų dėmesį į mobiliųjų telefonų naudojimo prie vairo pavojus.
Sukrečiantis vairo siužetas sulaukė dėl paveikumo buvo įvertintas ir prestižiniu „Kanų liūtų“ apdovanojimu. Kad kūrėjams pavyko pasiekti norimą efektą liudija ir klipo populiarumas. Vos per porą mėnesių jį peržiūrėjo beveik 8 mln. žmonių visame pasaulyje.
„Close to Home“ (liet. – arti namų) pavadintas reklaminis klipas prasideda mielomis šešių skirtingų žmonių kasdienybės iliustracijomis. Paauglys mina dviračio pedalus, vyras degalinėje perka loterijos bilietą, mama ragina savo dukrą ruoštis pasivažinėti.
Tokie idiliški gyvenimo vaizdai rodomi tol, kol dukrą vežanti mama sugalvoja patikrinti, kokių atsiliepimų sulaukė socialiniame tinkle patalpinta atžalos nuotrauka.
Tačiau akimirkai nuleidusi akis nuo kelio ji išvažiuoja į priešingą eismo juostą, o tai baigiasi didžiule avarija. Susidūrimą stebintys kiti reklamos veikėjai šokiruoti, taip pat kaip sukrėsti lieka ir dauguma žiūrovų.
Siužetas priverčia susimąstyti ir kelią rimtą nerimą. Juk dauguma vairuotojų retkarčiais paima į rankas mobilųjį telefoną.