Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas pranešė, kad šiemet nuo metų pradžios Kaune eismo įvykių metu žuvo du žmonės (abu pėstieji), pernai tuo pačiu metu – 3. Bloga žinia, kad smarkiai išaugo sužalotų žmonių skaičius. Šiemet nukentėjo 104, pernai – tik 78 žmonės.
Pasak D.Česnausko, nuo balandžio pradžios daugiau nelaimių įvyksta dėl nesaugaus greičio ir pernelyg didelio vairuotojų pasitikėjimo savo sugebėjimais.
Kauno savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis pranešė, kad praėjusių metų pabaigoje miesto gatvėse buvo 66 vadinamosios juodosios dėmės – tai vietos, kuriose per 4 metus įvyksta mažiausiai 4 įskaitiniai eismo įvykiai.
Šiuo metu jau likviduota 14 vietų, o iki metų pabaigos ketinama pašalinta dar 39.
R.Mikaitis pranešė, kad taip pat planuojamas įrengti tris šviesoforines sankryžas, pakeisti senus šviesoforų šviesos šaltinius į LED.
Šiemet taip pat numatyti Kauno įrengti 10 stacionarių greičio matuoklių. Vietos jiems parengtos pagal kelių policijos rekomendacijas. Šiuo metu mieste veikia tik vienas toks prietaisas.
Kauniečiai nusprendė pasinaudoti Norvegijos patirtimi ir norėtų įrengti kryptinį apšvietimą pėsčiųjų perėjose. Priartėjus prie tokios perėjos pėsčiajam, pradės mirksėti tiek kelio ženklai, tiek dangoje įrengtos lemputės. Vien Kovo 11-osios gatvėje bus įrengtos 9 tokios perėjos. Iš viso saugaus eismo priemonėms Kauno savivaldybė šiemet numatė išleisti 3,5 mln. eurų.
Pasak R.Mikaičio, darbus numatyta tęsti ir kitąmet. Numatyta įrengti 7 šviesoforines sankryžas Savanorių prospekte, taip pat rekonstruoti Taikos prospekto bei J.Basanavičiaus alėjos sankryžą.