Anksčiau automobiliai su „Takata“ oro pagalvėmis daugiausiai buvo atšaukiami didele oro drėgme išsiskiriančiuose regionuose. Buvo daromas prielaida, kad dėl drėgmės suyra kai kurios detalės šrapnelius šaudančiose netvarkingose oro pagalvėse. Nuo 2013 m. automobilių gamintojai JAV atšaukė jau 7,8 mln. transporto priemonių, kuriose buvo įrengtos „Takta“ oro pagalvės.
Detalių gamyba truktų dvejus metus
NHTSA jau paprašė „Honda“, „Ford“, „Chrysler“, „Mazda“ ir BMW paskelbti apie automobilių atšaukimus JAV mastu. Visi šie gamintojai anksčiau yra skelbę apie atšaukimus didelės oro drėgmės regionuose, tačiau nei vienas iš jų kol kas nesutiko imtis to visoje šalyje.
„Takata“ atstovai praėjusią savaitę skelbė, kad automobilių atšaukimas šalies mastu gali būti pavojingas, nes būtų naudojamos detalės, kurios turėtų būti skirtos didelės oro drėgmės regionams. Pasisakydami Senate koncerno atstovai teigė, kad pagaminti reikalingą kiekį detalių oro pagalvės užtruktų mažiausiai dvejus metus.
JAV vyriausybės reikalavimas sekė tuojau pat po padidėjusio spaudimo iš Japonijos valdžios, kuri apie automobilių atšaukimus paskelbė po to, kai plyšo į ankstesnius atšaukimus neįtrauktos transporto priemonės oro pagalvė.