Bandymo rezultatai negailestingi - jei šis 64 km/val greičiu įvykęs smūgis būtų tikra kelyje įvykusi avarija, greičiausiai abu priekyje sėdėję žmonės būtų žuvę.
7 tūkst. dolerių (maždaug 20 tūkst. Lt) kainuojantis „Go“ modelis turi tapti pigia ir patikima transporto priemone augančioms rinkoms, tačiau panašu, kad itin smarkiai buvo taupoma saugumo sąskaita.
Apibendrindami itin prastus daužymo testų rezultatus NCAP atstovai pažymėjo, kad avarijos atveju šiame automobilyje esantys keleiviai smarkiai rizikuoja patirti pavojų gyvybei keliančius sužeidimus.
Peržvelgus filmuotą medžiagą toks įvertinimas gali pasirodyti nepakankamai griežtas.
Prastą automobilio saugumą lėmė trys svarbiausi faktoriai. Visų pirma, hečbekas neturi stabdžių antiblokavimo sistemos. Nors galbūt ir nevertėtų tikėtis pažangios elektronikos automobilyje, kuris kainuoja tiek pat kaip ir gerai pavažinėtas penktos kartos „Volkswagen Golf“.
Taip pat „Datsun Go“ neturi jokių saugos oro pagalvių.
Visgi blogiausia dalis yra visa konstrukcija, kuri priešpriešinio smūgio atveju susiraukšlėja kaip akordeonas. Kaip konstatavo NCAP atstovai, dėl silpnos kėbulo struktūros oro pagalvių montavimas netenka prasmės.
Pasaulinės NCAP saugos grupės vadovas Maxas Moseley nori, kad „Nissan“ koncernas nutrauktų „Go“ prekybą. Anot jo, dabartinės konstrukcijos modeliui niekaip nepavyks išlaikyti Jungtinių Tautų priekinio smūgio testo. Vienintelė išeitis šiuo atveju – nutraukti hečbeko prekyba ir iš naujo suprojektuoti kėbulą.