„Gal reikėtų visiems bent kartą pabandyti prasukti ratą kartingu. Sėdus prie kartingo vairo norom nenorom turi išmokti tam tikrą abėcėlę. Jos pagrindas – sėdėsena prie vairo. Kaip ir kiekviename automobilyje,“ – apie paraleles tarp lenktynių pasaulio ir kasdienio vairavimo pasakoja P.Macevičius.
Pasak sportininko, vairuotojo nugara turi būti prispausta prie atlošo, visas kūno svoris turi tekti vairuotojo krėslui. Vairuotojo pasostės atlošas turi būti tiek atloštas, kad, atsirėmus į jį nugara, liemuo su šlaunimis sudarytų kampą, šiek tiek didesnį už statųjį. Vairuotojo rankos turi būti beveik ištiestos. Optimali rankų pozicija tokia, kai pasukus vairą 45 laipsnių kampu, viršuje esanti ranka yra ištiesta, tačiau petis dar neatsitraukia nuo atlošo.
Visas vairuotojo kūnas turi būti fiksuotas krėsle. Atramos taškais turi būti sėdynė ir nugara, o jokiu būdų ne rankos ar kojos. Vairas negali būti atramos tašku rankoms. Kojoms neturi tekti nė trupučio kūno svorio. Taisyklingą sėdėseną užtikrinti padeda ir saugos diržai. Jie fiksuoja kūną prie atlošo, trukdo sėdėti netaisyklingai.