Įmonė ir toliau kryptingai dirbo užtikrinant nulinę toleranciją korupcijai, gerino sąlygas klientams bei darbuotojams. Taip pat liepos mėnesį įmonė sėkmingai baigė juridinio statuso keitimo projektą ir tapo akcine bendrove.
„Regitra“ praėjusiais metais aptarnavo daugiausiai klientų per pastaruosius metus. Džiugu, kad pavyko sėkmingai susidoroti su didėjančiu paslaugų poreikiu, išlaikant ir gerinant paslaugų kokybę, bei trumpinant klientų laukimo laiką.
Negana to, pastarieji metai buvo gausūs reikšmingų įvykių. Pristatėme naują savitarnos aplinką klientams, aktyviai dirbome, kad sumažintumėme rizikas korupcijai bei daug dėmesio skyrėme įmonės valdymo efektyvumui didinti“, – sako „Regitros“ vadovas V. Dominauskas.
Vairavimo egzaminai
Pernai buvo priimta net 136 676 teorijos egzaminų bei 144 465 praktikos egzaminų. Tai yra atitinkamai 11 proc. ir 7 proc. daugiau nei 2023 m. Jau keletą metų stebimas norinčiųjų laikyti vairavimo egzaminą augimas.
Pasak V. Dominausko tam, kad aptarnautume vis didėjantį klientų skaičių ir būtų užtikrintas efektyvus paslaugų teikimas, reikėjo imtis ir papildomų priemonių: įdarbinome naujų egzaminuotojų, pakeitėme kai kurių padalinių darbo laiką, papildomai dirbome poilsio dienomis. Taip pat didelį dėmesį skyrėme bendradarbiavimui su vairavimo mokyklomis ir būsimų vairuotojų edukacijai, siekiant gerinti jų pasirengimą.
Įmonė pernai ėmėsi iniciatyvos ir pradėjo periodinius susitikimus su vairavimo mokyklomis. Kartu su būsimus vairuotojus rengiančiais vairavimo instruktoriais vykstančių susitikimų metu buvo aptariami egzaminų metu kylantys klausimai bei dažniausiai daromos klaidos, dalijamasi praktiniais patarimais, kaip jų išvengti.
Taip pat 2024 m. „Regitra“ vykdė į jaunimą nukreiptą kampaniją „Tau pavyks“, kurios tikslas nuraminti ir suteikti būsimiems vairuotojams informaciją bei įrankius, kaip geriau pasiruošti praktikos egzaminui. Pastebima, kad šios priemonės pradeda duoti rezultatų: lyginant su 2023 m., keliais procentais paaugo vairuotojų, kurie praktikos egzaminą išlaikė iš pirmo karto. Tokių pernai buvo 23 proc.
Vairuotojo pažymėjimai
Aktyviausiai 2024 m. klientai kreipėsi dėl vairuotojų pažymėjimo išdavimo ar atnaujinimo. Jų skaičius pernai siekė net 265 447. Tai yra beveik 20 proc. daugiau nei 2023 m. Tai didžiausias išduotų pažymėjimų skaičius per paskutinius 5 metus.
Matyti įdirbis ir skatinant klientus rinktis elektronines paslaugas. Jų naudojimas jau keletą metų iš eilės išlieka stabiliai augantis – daugiau nei trečdalis klientų renkasi taupyti savo laiką ir vairuotojo pažymėjimą gauti neišeinant iš namų.
Didėjo ne tik „Regitros“ aptarnautų klientų kiekis, bet plėtėsi ir paslaugų spektras. Pernai pradėtos išdavinėti vairuotojo kvalifikacijos kortelės, kurios skirtos tiems vairuotojams, kurie užsiima komerciniu keleivių ar krovinių vežimu sunkiasvoriu transportu.
Taip pat atsižvelgiant į klientų poreikius, pradėta skubos tvarka išduoti ne tik vairuotojo kvalifikacinės kortelės, bet ir tarptautinius vairuotojo pažymėjimus. Pastarųjų pernai buvo pagaminta daugiau nei 7 tūkst. Tai 3 kartus daugiau nei 2020 m., kai „Regitra“ pradėjo teikti šią paslaugą.
Transporto priemonių registracija
2024 m. įmonė suteikė daugiau nei pusę milijono registracijos paslaugų, t.y. daugiau nei 660 tūkst. Pavyzdžiui, įregistruotas rekordinis naujų ir iš užsienio įvežtų transporto priemonių skaičius – 254 284. Taip pat buvo atliktas rekordinis „perregistravimo“ ir duomenų keitimo paslaugų kiekis Lietuvoje (+7 proc. ).
Džiugina ir tai, kad lietuviai ir toliau sėkmingai naudojasi galimybe paslaugas gauti internetu. Daugiau nei trečdalis operacijų yra atliekamos internetu, nevykstant į „Regitros“ padalinį.
Vairuotojai jau prieš kelerius metus buvo išreiškę poreikį, kad registruojant numerio ženklus galėtų kartu nusipirkti ir rėmelius, tad ši idėja buvo sėkmingai įgyvendinta. Nuo gruodžio mėnesio dviejose padaliniuose prasidėjo pilotinis projektas – čia klientai jau turi galimybę įsigyti ir numerio ženklų rėmelius. „Regitra“ taip pat pažymi, kad buvo žengtas žingsnis tvarumo link – atsisakyta ilgą laiką gyvavusio, plastikinio registracijos liudijimo dėklo.
Naujos savitarnos pristatymas klientams
Praėjusiais metais daug dėmesio skirta strateginių įmonės krypčių įgyvendinimui, viena jų, klientų patirties gerinimas. Gruodžio mėnesį „Regitra“ pristatė naują klientų savitarnos aplinką. Joje jau galima gauti kai kurias paslaugas, o per ateinančius metus palaipsniui bus perkeltos ir likusios.
„2024 metais tęsėme vieną iš savo pagrindinių užduočių – suteikti klientams kuo kokybiškesnes paslaugas jiems patogiu būdu per kiek įmanomai trumpą laiką. Pernai metais investavome daug darbo ir laiko į centralizuotos paslaugų savitarnos kūrimą. Tikimės, kad užbaigus diegti naująją sistemą, šis įrankis padės klientams dar greičiau ir patogiau atlikti reikiamas užduotis ir gauti visą reikiamą informaciją“, – apie nuveiktus darbus pasakoja V. Dominauskas.
Nulinė tolerancija korupcijai
Pasak vadovo, pernai metai be dėmesio klientams, buvo skirti ir korupcijos prevencijai. Tęsiamas glaudus bendradarbiavimas su Lietuvos policija dviem pagrindinėmis temomis – sukčiavimas socialiniuose tinkluose ir korupcinių schemų atpažinimas bei greitesnė reakcija į jas. Svarbu pastebėti ir tai, kad nuolat konsultuojamasi ir su STT dėl geriausių ir efektyviausių sprendimų ir priemonių pritaikymo.
Praėjusiais metais, siekiant dar tinkamiau riboti sukčiavimo galimybes teorijos egzamino klasėse, veikloje buvo įdiegti metalo detektoriai, kad į patalpas nebūtų galima įsinešti neleistinų prietaisų.
Taip pat 2024 m. po ilgo ir kruopštaus darbo pavyko identifikuoti ir eliminuoti vertėjų sukčiavimo schemą. Buvo išsiaiškinta, kad vertėjai ne tik versdavo klausimų formuluotes, tačiau ir itin išradingai sufleruodavo atsakymus bei padėdavo išlaikyti teorijos egzaminus.
„Regitroje“ nėra vietos jokiems nesąžiningiems ir neteisėtiems veiksmams, todėl laikomės labai aiškios krypties dėl griežtos nulinės tolerancijos korupcijai. Pastaruoju metu išskirtinį dėmesį skiriame tiek vidinių procesų tobulinimui, tiek egzaminavimo srities skaidrinimui, o šios įgyvendintos priemonės tik patvirtina šį mūsų įsipareigojimą“, – teigia V. Dominauskas.
Darbuotojų gerovės kūrimas
Galiausiai, pastarieji metai buvo skirti sukurti įtraukiančią aplinką darbuotojams, atliepti jų poreikius taip keičiant įmonės kultūrą. Įvertinus situaciją, buvo peržiūrėta ir patobulinta darbo užmokesčio sistema, modernėjo vadovų darbo modelis, darbuotojams suteikta daugiau lankstumo, sukurta galimybė dirbti iš užsienio.
Organizacijoje atsirado nauji įpročiai, susiję su įsiklausymu į darbuotojus ir jų įtraukimu į įmonės veiklą – „Regitros“ vadovai su darbuotojais daro reguliarius individualius susitikimus bei periodinius visos įmonės susirinkimus. Šios iniciatyvos griauna tradicinius hierarchijos barjerus, kurie anksčiau ribojo darbuotojų indėlį, kūrybiškumą ir tuo pačiu bendradarbiavimą.
„Metai buvo kupini naujovių ir iššūkių, tad dėkoju visiems darbuotojams už jų indėlį į šiuos rekordiškus metus. Augimui ir veiklos tobulinimui ribų nėra, tad vertinu jau atliktus darbus ir naują kryptį, kuria šiandien juda „Regitra“, – sako įmonės vadovas.