Nojus
2025-01-05T19:07:46.369ZJoooo... Godumas neturi ribų.
447csjcppk61869
2025-01-05T13:30:42.250ZTramvajus yra mažesniuose skaičiumi už kauna miestuose Europoje, o kas trukdo dabar persėsti į autobusus tai pats požiūris , nebaudžiamumas varinėt girtam, kada žmonės - pėstieji partrenkiami pesciuju perėjose ir kartais mirtinai su žalojami . Teisme toksai aiškina atseit visi taip važinėja, apie viršyta greitį galima taip pat kalbėt. Reiktų atsisukt į žmogų, o ne į automobili
Toma
2025-01-05T13:03:43.237ZIšvogtoje Lietuvos ubagynėje, kurioje žmonės negauna normalaus gydymo, su švietimo teikimo paslaugomis yra problemų, vis iškyla gandioziniai projektai. Be pinigų savinimosi kiekaip. Vien studijai jau kiek ištaškyta pinigų. Žinoma, jai toli iki atominės elektrinės studijos, kuriai buvo išleisti milijonai.
Valdimaras
2025-01-05T12:42:42.124ZVAIDAI, sutikčiau su tavimi, jei tramvajus būtų arklių, turistams būtų įdomu. Kiekvienam transportui yra miesto gyventojų skaičius kada jis turi prasmę. Tiest bėgius tokio dydžio miestuose kaip turime Lietuvoje visiškas absurdas.
Vaidas
2025-01-05T10:31:02.589ZBelieka tik nusilenkti Kauno valdžiai – tikras pavyzdys visai Lietuvai! Kaunas savo ambicijomis jau lenkia Vilnių, ir tai yra labai sveikintina. Vilniui, norint augti ir klestėti, reikalinga konkurencija, nes be jos nėra galimybių vystytis ir tobulėti.
Valdimaras
2025-01-05T09:46:57.785ZIdiotai.
Pranas Morkūnas
2025-01-05T07:55:18.254ZJau XX a pabaigoje Kinijoje ir kitur pradėjo pakabinamus tramvajus naudoti, ant monorelso tykiai sklendžia ir gatvėse neužima auto vietų...
Juozas
2025-01-05T07:14:07.678ZIr gerai, ir pelninga nueinančiam merui ir jo svitai.
Toma
2025-01-05T00:28:35.222Zroman, taip, autobusas važiuoja kur nori, tramvajus tik kur yra bėgiai.
Toma
2025-01-05T00:26:53.682Z47csjcppk61869, kas dabar neleidžia persėsti į autobusus? Ir kodėl turi persėsti į tramvajų, jeigu nesėda į autobusą ar troleibusą?
Katinas
2025-01-04T21:33:13.354Z"gatvių praplatinti nebus galimybių" - netiesa, per pastaruosius 10 metų siaurintas gatves vėl galima lengvai praplatinti. Spjaukim į dviračių ir paspirtukų takus miesto centre ir gatvės vėl praplatėja. Mielai spjaučiau į veidą ir gatves siaurinusiems merams. Ar daug dvirAčių transporto priemonių matei mieste šiandien? Ir taip pusę metų!
Mano Antras
2025-01-04T21:19:07.222ZPone Jonai - didžiausias triukšmas mieste yra automobiliai. Tramvajai yra ganėtinai tylūs
roman
2025-01-04T21:08:19.837Zto Toma...supraskite viena dalyka,kuom tramvajus skiriasi nuo autobuso...jie vaziuoja skirtingais keliais...ir tramvajus ne 20 a,bet ir 21 garantuotai...tai yra metro tik ne po zeme
447csjcppk61869
2025-01-04T20:33:55.010ZVisoj Europoj kur tik benuvažiuosi yra tramvajai, o čia žmonės nori turėt po tris automobilius ir švilpaut gatvėm nuo durų iki durų. Ilgai taip nesitęs , gerbiamieji, jokie šviesoforai išmanus nepadės, gatvių praplatinti nebus galimybių , tuoj mokescius už parkavima pakels , taip kad teks persėsti i tramvajus norit jus to ar ne
Ramutis
2025-01-04T20:30:07.364ZSiulau Kauna pervadininti i NAUJUOSIUS VASIUKUS. VALIO DRAUGAI.
Toma
2025-01-04T18:37:13.991Z21 amžius, atsiranda naujos transporto rūšys. Kaunas eis į 19 amžių.
Toma
2025-01-04T18:28:32.225ZKam tas pririštas tramvajus, kodėl autobusai netinka.
Pranas Morkūnas
2025-01-04T18:02:53.013ZKaip matematikas matau, kad tramvajus projektuojamas turistams.
John
2025-01-04T17:52:12.310ZNaujieji krabai, pagal ostapo benderio naujuosius vasiukus
Jonas
2025-01-04T17:07:13.311ZTai "ekspertai" nieko geresnio nesugalvojo, kaip nuolatinis triukšmas visiems aplinkiniams kvartalams šalia to būsimo tramvajaus?