Nojus

2025-01-05T19:07:46.369Z

Joooo... Godumas neturi ribų.

4

47csjcppk61869

2025-01-05T13:30:42.250Z

Tramvajus yra mažesniuose skaičiumi už kauna miestuose Europoje, o kas trukdo dabar persėsti į autobusus tai pats požiūris , nebaudžiamumas varinėt girtam, kada žmonės - pėstieji partrenkiami pesciuju perėjose ir kartais mirtinai su žalojami . Teisme toksai aiškina atseit visi taip važinėja, apie viršyta greitį galima taip pat kalbėt. Reiktų atsisukt į žmogų, o ne į automobili

Toma

2025-01-05T13:03:43.237Z

Išvogtoje Lietuvos ubagynėje, kurioje žmonės negauna normalaus gydymo, su švietimo teikimo paslaugomis yra problemų, vis iškyla gandioziniai projektai. Be pinigų savinimosi kiekaip. Vien studijai jau kiek ištaškyta pinigų. Žinoma, jai toli iki atominės elektrinės studijos, kuriai buvo išleisti milijonai.

Valdimaras

2025-01-05T12:42:42.124Z

VAIDAI, sutikčiau su tavimi, jei tramvajus būtų arklių, turistams būtų įdomu. Kiekvienam transportui yra miesto gyventojų skaičius kada jis turi prasmę. Tiest bėgius tokio dydžio miestuose kaip turime Lietuvoje visiškas absurdas.

Vaidas

2025-01-05T10:31:02.589Z

Belieka tik nusilenkti Kauno valdžiai – tikras pavyzdys visai Lietuvai! Kaunas savo ambicijomis jau lenkia Vilnių, ir tai yra labai sveikintina. Vilniui, norint augti ir klestėti, reikalinga konkurencija, nes be jos nėra galimybių vystytis ir tobulėti.

Valdimaras

2025-01-05T09:46:57.785Z

Idiotai.

Pranas Morkūnas

2025-01-05T07:55:18.254Z

Jau XX a pabaigoje Kinijoje ir kitur pradėjo pakabinamus tramvajus naudoti, ant monorelso tykiai sklendžia ir gatvėse neužima auto vietų...

Juozas

2025-01-05T07:14:07.678Z

Ir gerai, ir pelninga nueinančiam merui ir jo svitai.

Toma

2025-01-05T00:28:35.222Z

roman, taip, autobusas važiuoja kur nori, tramvajus tik kur yra bėgiai.

Toma

2025-01-05T00:26:53.682Z

47csjcppk61869, kas dabar neleidžia persėsti į autobusus? Ir kodėl turi persėsti į tramvajų, jeigu nesėda į autobusą ar troleibusą?

Katinas

2025-01-04T21:33:13.354Z

"gatvių praplatinti nebus galimybių" - netiesa, per pastaruosius 10 metų siaurintas gatves vėl galima lengvai praplatinti. Spjaukim į dviračių ir paspirtukų takus miesto centre ir gatvės vėl praplatėja. Mielai spjaučiau į veidą ir gatves siaurinusiems merams. Ar daug dvirAčių transporto priemonių matei mieste šiandien? Ir taip pusę metų!

Mano Antras

2025-01-04T21:19:07.222Z

Pone Jonai - didžiausias triukšmas mieste yra automobiliai. Tramvajai yra ganėtinai tylūs

roman

2025-01-04T21:08:19.837Z

to Toma...supraskite viena dalyka,kuom tramvajus skiriasi nuo autobuso...jie vaziuoja skirtingais keliais...ir tramvajus ne 20 a,bet ir 21 garantuotai...tai yra metro tik ne po zeme

4

47csjcppk61869

2025-01-04T20:33:55.010Z

Visoj Europoj kur tik benuvažiuosi yra tramvajai, o čia žmonės nori turėt po tris automobilius ir švilpaut gatvėm nuo durų iki durų. Ilgai taip nesitęs , gerbiamieji, jokie šviesoforai išmanus nepadės, gatvių praplatinti nebus galimybių , tuoj mokescius už parkavima pakels , taip kad teks persėsti i tramvajus norit jus to ar ne

Ramutis

2025-01-04T20:30:07.364Z

Siulau Kauna pervadininti i NAUJUOSIUS VASIUKUS. VALIO DRAUGAI.

Toma

2025-01-04T18:37:13.991Z

21 amžius, atsiranda naujos transporto rūšys. Kaunas eis į 19 amžių.

Toma

2025-01-04T18:28:32.225Z

Kam tas pririštas tramvajus, kodėl autobusai netinka.

Pranas Morkūnas

2025-01-04T18:02:53.013Z

Kaip matematikas matau, kad tramvajus projektuojamas turistams.

John

2025-01-04T17:52:12.310Z

Naujieji krabai, pagal ostapo benderio naujuosius vasiukus

Jonas

2025-01-04T17:07:13.311Z

Tai "ekspertai" nieko geresnio nesugalvojo, kaip nuolatinis triukšmas visiems aplinkiniams kvartalams šalia to būsimo tramvajaus?

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.