Apie tokią problemą naujienų portalui Lrytas pranešė skaitytojai.
„Ketinau pirkti traukinio bilietą, prisijungiau prie tinklalapio ir pamačiau juodame fone parašyta, kad su SEB banku gali būti problemų. Kadangi mano ne SEB, o „Luminor“, pamėginau nusipirkti bilietą.
Pirmą kartą suvedžiau identifikavimo duomenis ir pirmąjį PIN kodą. Tada atėjo pranešimas, kad mokėjimas neįvykdytas. Bandžiau dar kartą, vis tiek nepavyko. Perku ne pirmą kartą, anksčiau taip nėra buvę“, – pasakojo Lrytas skaitytoja.
Anot „LTG Link“ atstovų, didžioji dalis sutrikimų jau išspręsti.
„Šiandien po pietų dėl kelių bankų veiklos sutrikimų mūsų klientai negalėjo internetu atsiskaityti už bilietus. Apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų. Sutrikimus bankai itin operatyviai sutvarkė. Šiuo metu dar gali kilti keblumų atsiskaitant per „Luminor“ banką“, – Lrytas komentavo „LTG Link“ komunikacijos partnerė Olga Malaškevičienė.
Ji pridūrė, jog bilietų kaina perkant internetu tokia pati, kai ir perkant biletomatuose.