Rezoliucijai pritarta bendru sutarimu.
Joje teigiama, kad dabartinei kelių būklei gerinti skirti ne mažesnę kaip 80 proc. degalų akcizo dalį.
Taip pat akcentuojama būtinybė nedelsiant įvesti kelių rinkliavos paslaugų („e-tolling“) sistemą.
LSA taip pat siūlo motorinių transporto priemonių registracijos mokestį perduoti savivaldybėms.
Anot asociacijos, tai taptų papildomu finansavimo šaltiniu vietinės reikšmės kelių finansavimui.
Siūlo steigti Kelių fondą
Rezoliucijoje numatytas ir Kelių fondo steigimas.
Anot asociacijos, tai leistų numatyti įvairius ir tvarius pajamų šaltinius kelių infrastruktūros plėtrai.
„Tuo klausimu yra dirbama su Lietuvos automobilių kelių direkcija, turime pasitarimus su Prezidentūros atstovais.
Tuo klausimu, galbūt, turėtume imti pavyzdį iš lenkų“, – suvažiavime kalbėjo asociacijos prezidentas Audrius Klišonis. Idėją didinti kelių finansavimą įkuriant fondą buvo išsakęs ir susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Savo ruožtu finansų ministrė Gintarė Skaistė tikino, kad jį steigiant būtų galima pasinaudoti Gynybos fondo pavyzdžiu.
Asociacija taip pat ragina kasmet indeksuoti kelių infrastruktūrai skiriamą finansavimą, atsižvelgiant į infliaciją, statybos medžiagų kainas, darbo užmokesčio pokyčius ir kitus ekonominius veiksnius.
Pritarus rezoliucijai, A. Klišonis paragino suvažiavimo dalyvius jos turinį viešinti vietinės žiniasklaidos priemonėse.
ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų.
Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų.
Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš Europos Sąjungos (ES) finansinės paramos.