Keista įdomybė, bet jai yra paaiškinimas: atskleidė, kas naujuose sostinės troleibusuose nustebina ne vieną vilnietį (1)

2024 m. rugsėjo 19 d. 19:09
Vilniaus gatves pasiekus naujiems troleibusams, keleiviai jau spėjo pažerti jiems kritikos. Esą jie per siauri ir per ankšti. Šį kartą portalo Lrytas redakciją pasiekė ir klausimas dėl tuščios erdvės troleibuso gale. Pasak „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) atstovės, tokia troleibusų specifikacija numatyta dėl kelių kriterijų.
Daugiau nuotraukų (3)
Vienas skaitytojų pasidalijo nuotrauka, kurioje užfiksuota tuščia erdvė pačiame troleibuso gale. Atrodo, jog ten galėtų būti įrengta dar keletas sėdimų vietų, kaip yra senesniuose troleibusuose.
„Naujuosiuose Vilniaus troleibusuose kažkodėl priimtas toks įdomus sprendimas, kad neįrengtos sėdimos vietos, ir vieta laikoma tuščia. Kai tuo tarpu „Solariuose“ yra jei ne lygiai tokia pati, tai tikrai panaši konfigūracija, tik ten yra sėdimos vietos“, – savo pastebėjimais dalijasi skaitytojas.
Pasiteiravus, kodėl ši erdvė tuščia, VVT Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė patikino, jog gamintojai tokią naujųjų troleibusų specifikaciją pasirinko atsižvelgiant į du kriterijus.
„Sėdimų vietų išdėstymas naujuose troleibusuose buvo modeliuojamas atsižvelgiant į viešojo pirkimo sąlygose nurodytą sėdimų ir stovinčių keleivių skaičių.
Taip pat buvo vertinamas ir troleibuso su traukos baterija apkrovos paskirstymas galinės transporto priemonės ašies dalyje bei už jos.
Įvertinus visus kriterijus buvo nuspręsta rinktis tokį sėdimų vietų išdėstymą, kokį šiai dienai ir matote naujuose troleibusuose“, – teigia S.Žalytė-Štarienė
Viešojo pirkimo sąlygose numatyta, kad naujieji troleibusai turi turėti ne mažiau 28 sėdimų vietų, įskaitant ir vairuotoją. Stovimų vietų skaičius – ne mažiau 47 ir bent viena vieta skirta neįgaliesiems ar asmenims su specialiaisiais poreikiais su vežimėliu (su tvirtinimo diržais, bėgeliais ar kita vežimėlio tvirtinimo įranga).
Dokumente reikalaujama numatyti vietą vežti dviračius transporto priemonės salone ir įrengti tvirtinimo įrangą bent vienam dviračiui.
Skelbiama, kad pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Electric“ pernai pasirašytą sutartį iš viso bus įsigyjamas 91 toks troleibusas. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. eurų.
Pirmieji 20 naujų troleibusų į Vilniaus gatves išriedėjo rugpjūčio pabaigoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.