Papildomus importo mokesčius Europos Komisija įvedė kiekvienai kompanijai atskirai ir jie yra skirtingi, atsižvelgiant į tai, kiek gamintoją dotuoja arba dotavo Kinijos vyriausybė, tačiau jau dabar darosi aišku, kad biurokratai pasikarščiavo ir, kaip sakoma, jungia atbulinį.
Pavyzdžiui, „Tesla“ automobiliams buvo įvestas net 21 proc. papildomas importo mokestis, bet dabar jis sumažintas iki 9 proc.
„Mini“ elektromobiliams, kuriuos Kinijoje gamina „Great Wall“ koncernas, buvo įvesti drakoniški mokesčiai – net 37 proc, kurie dabar jie sumažinti iki 21 proc.
Taip pat nuo 37 proc. iki 21 proc. sumažintas mokestis irgi Kinijoje gaminam „Cupra Tavascan“ automobiliui.
Galutinai dėl muito mokesčių Europos Komisija žada apsispręsti rudenį, nes šiuo metu dar studijuojama situacija ir vis dar gaunama papildoma informacija apie tai, kaip Kinijos vyriausybė rėmė ir vis dar remia vienus ar kitus gamintojus, todėl muito mokesčiai dar gali šiek tiek koreguotis.