Atnaujinta „Kiss&Fly“ aikštelė, kurioje nemokamai stovėti buvo galima tik penkias minutes, sulaukė nemažai kritikos.
Šioje zonoje penkias minutes per valandą buvo galima stovėti nemokamai. Viršijus stovėjimo laiką, už kiekvienas papildomas penkias minutes tekdavo susimokėti dar po keturis eurus.
Po kilusio vairuotojų pasipiktinimo tvarka keičiasi. Vilniaus oro uostas praneša, jog nemokamas laikas ilginamas iki dešimties minučių.
„Vilniaus oro uoste esančios centrinės aikštės operatorius „Unipark“ informavo, kad priešais oro uosto terminalus esančioje „Kiss&Fly“ linijoje – nemokamas sustojimo laikas ilginamas dvigubai – iki 10 minučių per valandą. Atnaujinta eismo tvarka minėtoje linijoje jau galioja nuo šiandien.
Kartu su šios centrinės aikštelės operatoriumi šį sprendimą priėmėme išanalizavę visus galimus ir greičiausiai įgyvendinamus sprendimus, kad kelionės procesas būtų dar patogesnis, taip pat reaguojame į atsiliepimus viešumoje.
Taip pat planuojami ženklinimo, eismo organizavimo pokyčiai, kurie, tikimės, taip pat pagerins keleivių patirtį oro uosto parkavimo aikštelėse“, – keleivius informuoja Vilniaus oro uostas.
Po aikštelių atidarymo vairuotojai socialiuose tinkluose dalinosi, jog daug vairuotojų buvo priversti užsibūti ilgiau ir mokėti papildomai. Vieni kaltino įrangą, kiti – pačius vairuotojus.
Vienoje „Facebook“ grupėje įkeltame įraše rašoma, jog daugelis vairuotojų turi susimokėti, nes kai kurie vairuotojai privažiavę barjerą ginčijasi, jog čia nevažiavo, jo čia nebuvo arba automobilis yra užsienietiškais numeriais, dėl to kyla nesklandumų.
„Mokėjimas ties šlagbaumu daugumai nepavyksta kažkodėl. Galimai dėl aparato, nes kad tiek daug žmonių feilintų (negebėtų, – red.) susimokėti, kur dabartiniais laikais tik kortelę pridėti reikia – nesuprantama“, – komentaruose patirtimi pasidalijo dar vienas vairuotojas.
Aikšteles administruojanti įmonė „Unipark“ tikina, kad vairuotojai turėtų kreiptis pagalbos, įvertinus situaciją, papildomai mokėti gali ir nereikėti.
Pasak įmonės rinkodaros vadovo Lauryno Globio, jeigu vairuotojai negali laiku išvažiuoti dėl kitų vairuotojų kaltės ar techninių problemų, rekomenduojama kreiptis į klientų aptarnavimo centrą. Specialistai įvertins situaciją ir, ją patvirtinus, barjeras bus atidarytas be papildomo mokesčio.
Tam, kad nesusidarytų papildomos spūstys, vairuotojai dar prieš išvažiuojant turėtų pasitikrinti, ar nereikia mokėti už parkavimą, tai galima padaryti programėlėje.
„Dažnai vairuotojai linkę tikrinti apmokėjimą tik privažiavę prie barjero, todėl susidarius poreikiui apmokėti, automobilis gali užstrigti prie išvažiavimo, sukeldamas eiles.
Papildomai, patariame vairuotojams užtikrinti, kad jų automobilio numeriai būtų švarūs, ir sustoti prieš barjerą. Mes nuolat tobuliname įrangą, siekdami, kad parkavimo procesas būtų kuo sklandesnis, ir kviečiame klientus nedvejoti kreipiantis pagalbos, jei susiduria su sunkumais“, – vairuotojus perspėja L.Globys.