Aikštėje atnaujintos dvi automobilių stovėjimo aikštelės – P2, kurioje nemokamai galima stovėti 15 minučių ir „Kiss&Fly“, kuri skirta greitam keleivių paleidimui ir joje skiriamos tik penkios nemokamos minutės.
Būtent pastaroji susilaukė nemažai kritikos. Vairuotojai socialiuose tinkluose pradėjo dalintis, jog daug vairuotojų yra priversti užsibūti ilgiau ir mokėti papildomai. Vieni kaltina įrangą, kiti – pačius vairuotojus.
Vienoje „Facebook“ grupėje įkeltame įraše rašoma, jog daugelis vairuotojų turi susimokėti, nes kai kurie vairuotojai privažiavę barjerą ginčijasi, jog čia nevažiavo, jo čia nebuvo arba automobilis yra užsienietiškais numeriais, dėl to kyla nesklandumų.
„Mokėjimas ties šlagbaumu daugumai nepavyksta kažkodėl. Galimai dėl aparato, nes kad tiek daug žmonių feilintų (negebėtų, – red.) susimokėti, kur dabartiniais laikais tik kortelę pridėti reikia – nesuprantama“, – komentaruose patirtimi pasidalijo dar vienas vairuotojas.
Dar kita vairuotojų stovykla tikina, kad į oro uostą reikėtų atvykti viešuoju transportu, pasinaudoti taksi ar pavėžėjimo paslaugomis ir šių problemų neliktų.
Aikšteles administruojanti įmonė teigia, jog nauja įranga veikia tinkamai ir yra nuolat prižiūrima.
„Kiss&Fly aikštelė prie Vilniaus oro uosto skirta tik keleivių išlaipinimui, todėl 5 minutės turėtų būti pakankamas laikas šiai funkcijai atlikti. Šioje aikštelėje įdiegta naujausia ir patikrinta įranga, užtikrinanti sklandų automobilių numerių atpažinimą bei parkavimo procesą.
Kadangi ši aikštelė buvo atidaryta neseniai, nuolat stebime situaciją, siekdami užtikrinti sklandų veikimą bei spręsti galimus trikdžius“, – situaciją portalui lrytas.lt pakomentavo „Unipark“ rinkodaros vadovas Laurynas Globys.
Pasak jo, jeigu vairuotojai negali laiku išvažiuoti dėl kitų vairuotojų kaltės ar techninių problemų, rekomenduojama kreiptis į klientų aptarnavimo centrą. Specialistai įvertins situaciją ir, ją patvirtinus, barjeras bus atidarytas be papildomo mokesčio.
Tam, kad nesusidarytų papildomos spūstys, vairuotojai dar prieš išvažiuojant turėtų pasitikrinti, ar nereikia mokėti už parkavimą, tai galima padaryti programėlėje.
„Dažnai vairuotojai linkę tikrinti apmokėjimą tik privažiavę prie barjero, todėl susidarius poreikiui apmokėti, automobilis gali užstrigti prie išvažiavimo, sukeldamas eiles.
Papildomai, patariame vairuotojams užtikrinti, kad jų automobilio numeriai būtų švarūs, ir sustoti prieš barjerą Mes nuolat tobuliname įrangą, siekdami, kad parkavimo procesas būtų kuo sklandesnis, ir kviečiame klientus nedvejoti kreipiantis pagalbos, jei susiduria su sunkumais“, – perspėja L.Globys.
„Kiss & Fly“ zonoje penkias minutes per valandą galima stovėti nemokamai. Viršijus stovėjimo laiką, kiekvienos papildomos penkios minutės yra apmokestinamos keturių eurų įkainiu.