„Gal čia labai skambiai buvo pavadinta, kad mes įvedame kažkokią naują transporto rūšį, alternatyvą tramvajui ar metro. Iš tikrųjų suprantame, kad tai yra tiek viešojo transporto, tiek ne ką mažiau rekreacijai skirtas transportas upe“, – žurnalistams prieš posėdį sakė V.Benkunskas.
Projektą planuojama vystyti trimis etapais kelių metų laikotarpiu.
„Nauda, kuri gali ateiti verslui, kai (Neries krantinėje – ELTA) kursis kavinės, kai apskritai turizmui duos didelį impulsą, skaičiuojama daug plačiau. Daug didesnis tikslas negu tik pavežioti vilniečius elektriniais laivais“, – tikino politikas.
V.Benkunskas pabrėžė, kad sostinė yra finansiškai pasirengusi subsidijuoti viešąjį vandens transportą.
„Viešasis transportas bendrai nėra sritis, iš kurios miestai uždirba. Mes bendrai turime labai stipriai subsidijuoti visą viešąjį transportą, suprantame, kad ir čia reikės subsidijų, esame tam pasiruošę“, – tikino meras.
Nepaisant išlaidų, anot politiko, siūlymas padėtų geriau išnaudoti Neries krantinės potencialą ir pastarųjų metų investicijas.
„Akivaizdu, kad miestui daug metų investuojant į Neries krantinės atnaujinimus, pagerinimus, dabar labai norisi įpūsti gyvybės pačiam Neries gyvenime. Įvedamas viešasis transportas leis mums užtikrinti tam tikrą judėjimo galimybę, ir taip pat šiltuoju laikotarpiu leis vilniečiams, miesto svečiams tam tikrą pramogą turėti“, – kalbėjo V.Benkunskas.
Numatyta, kad, priėmus projektą, keleivių plukdymo Neries upe paslaugų sutartį su bendrove „Vilniaus viešasis transportas“ savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ turės pasirašyti iki 2025 m. kovo 1 d. Sutartis bus sudaryta 10 metų laikotarpiui su galimybe ją pratęsti dar penkeriems.