Anot ministro, kol ieškomas rangovas šioms kelio atkarpoms rekonstruoti, jau įpusėjo darbai 30 km (kilometrų) atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos.
„Dar 2 km atkarpoje Utenoje taip pat ryškėja būsimi rezultatai su dviračių ir pėsčiųjų takais ir kt.“ – savo feisbuko paskyroje pirmadienį rašė M.Skuodis.
Ministro teigimu, darbų sparta likusiose Utenos plento atkarpose priklausys nuo naujojo Seimo sprendimų dėl projektui skiriamo finansavimo. Pasak M.Skuodžio, likusių 25 km atkarpų projektavimas „juda į pabaigą“.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir bendrovė „Hisk“ (buvę „Panevėžio keliai“) šių metų sausio pabaigoje pasirašė sutartį dėl A14 kelio atkarpos tarp Molėtų ir Utenos remonto.
Tuomet M.Skuodis tvirtino, kad atkarpos tarp Molėtų ir Utenos kelio remonto darbai turėtų būti užbaigti dar šiemet, o likusi A14 kelio dalis tarp Vilniaus ir Molėtų, kurioje darbai numatomi vėlesniu laikotarpiu, bus praplatinta iki trijų juostų.
Visas A14 kelio ilgis – 95,6 km. Iš kitų šalies kelių jis išsiskiria tuo, kad yra sudėtas iš betono plokščių, kurios veikiamos oro sąlygų dažnai deformuojasi.
Kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.
Šiais metais KPPP numatyta 40 mln. eurų didesnė suma – lėšos bus skirtos magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena rekonstravimui.