Degalinė šalia Marijampolės yra pirmasis „Virši“ strateginės plėtros užsienyje žingsnis, tačiau tinklas planuoja tolimesnį vystymąsi Lietuvoje.
„Lietuva yra svarbi rinka plėtrai dėl dviejų priežasčių. Pirma, per pastarąjį dešimtmetį ji pasižymėjo stabiliu ekonomikos augimu. Antra, geografiniu požiūriu Lietuva yra pagrindinis tranzitinis kelias į kitas Europos šalis mūsų privatiems ir verslo klientams. Pradėti veiklą naujoje šalyje visada yra sudėtinga užduotis, tai – mūsų profesionalios komandos ir partnerių atkaklaus darbo rezultatas“, – sako „Virši“ valdybos pirmininkas Janis Viba.
Vieta šalia Marijampolės pasirinkta strategiškai
Nauja degalinė, anot J.Viba, papildys regiono infrastruktūrą ir prisidės prie keliautojų patogumo: „Tai yra viena pirmųjų degalinių važiuojant iš Lenkijos į Lietuvą. Važiuojantys greitkeliu ją gali aplankyti pasinaudodami tiesioginiu privažiavimu, neprailgindami savo kelionės.“
Pasak įmonės, degalinė pastatyta laikantis energijos vartojimo efektyvumo principų ir didelį dėmesį skiriant klientų patogumui – jie bus aptarnaujami visą parą ir galės rinktis iš plataus gėrimų, užkandžių ir automobilių prekių asortimento, kuris bus pritaikytas atsižvelgiant į Lietuvos gyventojų poreikius. Taip pat bus galima apsilankyti joje veikiančioje kavinėje.
Spartus augimas skatina plėstis toliau
„Virši“ sparčiai plečiasi Latvijoje, kurioje įmonė turi išvystytą 80 degalinių tinklą ir šiuo metu stato dar keturias, kurias planuoja atidaryti šiais metais. Nepaisant sudėtingų naftos produktų ir energetikos rinkos sąlygų, 2023 m. mažmeninė degalų prekyba Latvijoje išaugo 1,0 proc. pagal parduotų degalų kiekį tonomis, o degalų apyvarta per metus padidėjo 9,5 proc.