Dvi ikoniškiausios automobilių pramonės įmonės – „Recaro“ ir BBS – išgyvena sunkius finansinius laikus.
Vokietijos interneto svetainės „Automobilwoche“ duomenimis, „Recaro“, geriausiai žinoma dėl sportinių sėdynių automobiliams kūrimo, paskelbė bankrotą, o BBS, gaminanti lengvojo lydinio ratlankius, yra nemoki.
Be vaikiškų automobilinių kėdučių ir kėdžių komerciniams lėktuvams, „Recaro“ yra originalios įrangos tiekėja BMW, „Ford“, „Porsche“ ir „Volkswagen“ įmonėms, nes išgarsėjo kurdama stacionarias sėdynes lenktynėms ir atlenkiamas sportines sėdynes modifikuotiems automobiliams.
Nors BMW ir toliau naudoja „Recaro“ sėdynes savo M automobiliuose bei tai daro nuo tada, kai M padalinys pradėjo gaminti keliams skirtus modelius, o „Ford“ tęsia 40 metų tradiciją ir montuoja jas į „Mustang S650“, keli automobilių gamintojai sportines sėdynes ėmė gamintis patys.
Daugelį metų „Honda Type R“ sportinių automobilių, įskaitant „EK9/EP3 Civic“ ir „DC2/DC5 Integra“, prekiniu ženklu buvo „Recaro“ sėdynės, tačiau 2000-ųjų pabaigoje „Honda“ jų nebenaudojo, o sukūrė savo sportines sėdynes su aukštais paminkštinimais.
„Ford Performance“ taip pat pradėjo gaminti savo sėdynes sportiškiems hečbekams, o 2021 m. pabaigoje „Fiesta ST“, „Puma ST“ ir „Focus ST“ modeliuose atsisakė „Recaro“ sėdynių kaip standartinės įrangos.
Dėl išaugusios tarptautinės prekybos rinkoje taip pat smarkiai padaugėjo padirbtų „Recaro“ sėdynių, leidžiančių pirkėjams gauti jų ikonišką išvaizdą už mažesnę kainą.
2020 m. „Recaro“ automobilių padalinys buvo atskirtas nuo didesnės „Recaro Group“, tais pačiais jį nupirko investicijų bendrovė „Raven Acquisitions“. Žinoma, kad bendrovėje dirba 215 darbuotojų.
Kaip rašo „Drive“, kol kas neaišku, ar prašymas skelbti bankrotą reiškia „Recaro“ pabaigą, ar įmonė gali restruktūrizuoti savo finansus ir tęsti veiklą.
Tuo tarpu BBS taip pat paskelbė apie savo nemokumą. „Drive“ turimais duomenimis, tai jau penktas kartas per pastaruosius metus, o paskutinis nemokumo atvejis buvo įvykęs 2023 m. rugsėjį.
Dabar keliuose pranešimuose teigiama, kad 270 BBS įmonės darbuotojų negavo atlyginimo šių metų gegužės ir birželio mėnesiais.
BBS yra „Audi“, „Bentley“, BMW, „Ford“, „Mercedes-Benz“ bei įmonės sportinių automobilių padalinio AMG, „Porsche“, „Stellantis“ ir „Volkswagen Group“ originalios įrangos ratlankių tiekėja, taip pat nuo 2022 m. yra išskirtinė „Formulės-1“ ratlankių tiekėja.
Kaip ir „Recaro“, BBS nukentėjo nuo to, kad itin išaugo netikrų ir pigių lengvojo lydinio ratlankių gamintojų, kopijuojančių jos kultinį dizainą, kuriuos pirkėjai gali nusipirkti už prieinamesnę kainą.
Skelbiama, kad šiuo metu BBS irgi buvo perduota bankroto administratoriui.
Parengta pagal drive.com