„Regitros“ pertvarkymas į naują teisinę formą vyko pagal Vyriausybės patvirtintą priemonių planą ir Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijas.
Pertvarka įgyvendinta atlikus išsamų teisės aktų analizavimą, struktūros ir veiklos modelio peržiūrą, esamos įmonės veiklos pritaikymą prie akcinių bendrovių veiklos reikalavimų ir naujų teisės aktų rengimą.
„Tai labai svarbus strateginis žingsnis, leisiantis pagerinti įmonės valdymo efektyvumą ir toliau didinti skaidrumą, tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, paprasčiau pritraukti aukštos kvalifikacijos darbuotojus“, – teigia vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Pasikeitus „Regitros“ teisinei formai, organizacijos valdyme daugiau atsakomybių tenka valdybai. Valdyba renka bendrovės vadovą, tvirtina strategiją ir sprendžia kitus valdysenos klausimus, kurie iki šiol tekdavo Vidaus reikalų ministerijai.
Viceministrės S.Ščajevienės teigimu, keičiantis įmonės statusui valdybos reikšmė ir jos narių kompetencijos tampa dar svarbesnės. Valdybos nariams keliami dideli lūkesčiai, kurių svarbiausi – dar geresnis paslaugų prieinamumas gyventojams, spartesnis paslaugų skaitmenizavimas bei maksimalus skaidrumas kasdienėje įmonės veikloje.
Naujoji „Regitros“ valdyba yra paskirta ketveriems metams. Ją sudaro skirtingas valdymo sritis atstovaujantys 5 nariai, iš kurių 4 yra nepriklausomi ir 1 deleguotas valstybės.
Nepriklausomais valdybos nariais paskirti: Orijana Mašalė, turinti kompetencijos strateginio planavimo ir valdymo srityje, Kęstutis Motiejūnas, turintis kompetencijos finansų srityje, Arūnas Penkaitis, atstovaujantis skaitmenizavimo sritį, bei Giedrė Blazgienė, turinti patirties klientų aptarnavimo srityje.
Valstybės deleguotu atstovu valdyboje tapo Indrė Gasperė, Vidaus reikalų ministerijos Administravimo departamento Teisės taikymo skyriaus patarėja.
Akcinės bendrovės „Regitra“ valdybos pirmininke išrinkta O.Mašalė, o generaliniu direktoriumi ir toliau lieka Vaidas Dominauskas.