Likę darbai – aplinkos tvarkymas
Panevėžio miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Darius Linkonas sako, kad šiuolaikiška autobusų stotis bus dar vienas patrauklus miesto susisiekimo infrastruktūros objektas keliaujantiems.
„Didžiausi likę darbai – aplinkos tvarkymas. Darbų eiga priklausys nuo oro sąlygų. Pirmaisiais šių metų mėnesiais automobilių stovėjimo aikštelėje pilnai sumontuotas patalpų apšvietimas, šildymo sistema su šiluminiu punktu, apsauginės videokameros, ratų atmušai automobilių stovėjimo vietose, atliktas horizontalus ir vertikalus nuorodų ir įspėjamųjų ženklų žymėjimas“, – pristatė šiais metais atliktus darbus D.Linkonas.
Baigiami apdailos darbai
Pasak Statybos skyriaus vedėjo, baigiami apdailos darbai – tvarkoma perono ir keleivių įlaipinimo aikštelės, atliekami inžinerinių tinklų derinimo darbai.
„Stoties perone atliekamas pėsčiųjų takų ir keleivių įlaipinimo aikštelių dangų įrengimas, ruošiami pagrindai autobusų išvažiavimo ir įvažiavimo aikštelių nuo gatvės bei lengvųjų automobilių įvažiavimo/išvažiavimo stovėjimo aikštelės asfalto dangos įrengimui bei atliekami šalia esančių gatvių šaligatvių dangos atstatymo darbai“, – aiškino D.Linkonas ir tęsė:
„Stoties pastate įrengtos keleivių laukimo salės ir administracinių patalpų grindų dangos, visose patalpose įrenginėjamos pakabinamos lubos, laukimo salėje ir administracinėje pastato dalyje baigiami WC patalpų apdailos, elektros ir santechnikos darbai, atliekami vidaus ir išorės durų montavimo darbai.“
Pratęsė sutarties terminą
Panevėžio miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas teigė, kad projektas „Panevėžio autobusų stotis su požemine automobilių stovėjimo aikštele“ baigiamas įgyvendinti.
„Iki darbų pabaigos likę visai nedaug. Tačiau teko pratęsti sutarties įgyvendinimo terminą, nes Panevėžio autobusų stoties statybos darbų pirkimo viešasis konkursas užtruko ir sutartis buvo pasirašyta tik 2022 m. rugpjūčio 31 d., todėl laikantis technologinių reikalavimų darbų užbaigti iki 2023 m. gruodžio 22 d. nebuvo galima.
Kaip ir minėjau, didžiausi likę darbai, tai aplinkos tvarkymo darbai, kurių eiga priklauso nuo oro sąlygų. Darbus planuojam baigti iki birželio 22 dienos“, – sakė D.Linkonas ir teigė, kad projekto sutartinė vertė daugiau nei 8 milijonai eurų ir ji nepakito.
Pritaikys komercinei, bendruomenių veiklai
Pasiteiravus, ką Savivaldybė planuoja daryti su senuoju Autobusų stoties pastatu, D.Linkonas teigė, pridavus naująją stotį bus remontuojamas senosios stoties pastatas.
„Tam jau yra parengtas kapitalinio remonto projektas. 1961 m. pastatytas autobusų stoties pastatas bei šalia jo įrengtos aikštelės yra pasenusios, fiziškai nusidėvėjusios ir nepritaikytos esamiems Panevėžio miesto susisiekimo sistemos bei gyventojų poreikiams.
Panevėžio miesto tarybos sprendimu įsigijus senąjį Panevėžio autobusų stoties pastatą Savivaldybė galės įgyvendinti „Autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai“ projektą“, – aiškino Statybos skyriaus vedėjas.
Užimti plotai
Panevėžio miesto centre 46,45 arų sklype statomoje autobusų stotyje bus įrengtas 421,89 kv. m plotą užimsiantis pastatas bei 1865 kv. m keleivių išlaipinimo, įlaipinimo ir prastovų vietos keleiviniam transportui peronas. Po perono teritorija ir stoties pastatu bus įrengta 2669,27 kv. m ploto užimanti 88 stovėjimo vietų požeminė automobilių aikštelė bei techninės ir pagalbinės patalpos.