Po eismo įvykio – lyg žaliuoju koridoriumi: „Compensa“ klientams siūlo registracijos į servisą galimybę

2024 m. kovo 27 d. 11:00
Ne gyvybės draudimo bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ pristato naują paslaugą: nuo šiol vairuotojai, kurie po eismo įvykio skambina pranešti apie patirtą žalą, gali būti tuo pačiu užregistruojami ir į automobilių servisą.
Daugiau nuotraukų (3)
Pasak draudimo bendrovės Žalų departamento vadovo Mindaugas Balinsko, pradėjus teikti šią paslaugą, ja per mėnesį pasinaudoja apie 200 klientų.
„Anksčiau registravę įvykį remonto pageidaujančiam klientui pateikdavome partnerių sąrašą. Jis iš jo pats rinkdavosi įmonę, skambindavo, derindavo laiką. Tai ne tik ištęsdavo procesą, tačiau ir klientui, jau patiriančiam stresą dėl eismo įvykio, sudarydavo papildomų rūpesčių. Paskambinusiam žalos registruoti žmogui iš karto galime pasiūlyti laiką jo pasirinktame mūsų partnerių servise. Visą informaciją jis gauna paštu bei žinutėmis, jam nereikia nieko papildomai ieškoti, skambinėti ir derinti“, – sako jis.
Registracija į servisą pasinaudoti norintys „Compensa“ klientai didžiuosiuose miestuose gali rinktis iš 4–5 automobilių remonto įmonių, paslauga taip pat prieinama ir didelėje dalyje regionų, o servisų sąrašas nuolatos plečiasi.
„Greičiau ir sklandžiau vyksta ne tik registracija: mūsų klientams servisuose yra numatyti atskiri laikai, todėl jiems nereikia laukti, kol bus aptarnaujami. Skaičiuojame, kad visą procesą mūsų klientams ši naujovė sutrumpina bent pora dienų“, – pastebi M. Balinskas.
„Compensa Vienna Insurance Group“ naudojamą funkcionalumą, leidžiantį registruotis į servisą, sukūrė automobilių dažymo sprendimus teikianti bendrovė „Svydis Group“. Kaip pasakoja jos generalinis direktorius ir programėlės „ColorApp“ sumanytojas Andrius Bakštonas, idėja kilo matant, jog galėtų tapti nepriklausomu tarpininku, padedančiu komunikuoti skirtingoms pusėms.
 
„Po eismo įvykio tiek klientas, tiek servisas, tiek draudimo bendrovė į automobilio remonto procesą įsijungia su savo lūkesčiais, kuriuos suderinti kartais tampa iššūkiu. Supratome, kad galime tarpininkauti ir užtikrinti, kad visoms pusėms šis procesas taptų sklandesnis. Taip ir gimė „ColorApp“ idėja“, – pasakoja jis.
Pasak A. Bakštono, platformoje prieinami tik patikimi, gerą reputaciją turintys servisai, be to, klientai gali palikti atsiliepimą, taigi, lengviau išsirinkti paslaugos tiekėją.
„Po eismo įvykio savijauta ir taip bloga, daugybė streso, žmogus gal dar nė nesupranta, kas jam nutiko, todėl norime padėti tą procesą supaprastinti ten, kur jis visai neturi būti sudėtingas. Taip pat norime, kad klientams bei patikimiems, kokybiškas paslaugas teikiantiems servisams būtų lengviau rasti vieniems kitus“, – sako A. Bakštonas.
„Pastebime, kad kol kas servisų reitingai mūsų programėlėje – itin aukšti: tai leidžia manyti, jog ir įmonės, žinodamos, kad bus klientų įvertintos, stengiasi ypač kokybiškai aptarnauti per mūsų programėlę užsiregistravusius vartotojus“, – priduria jis.
Pasak A. Bakštono, „ColorApp“ funkcionalumą planuojama dar plėsti, o ateityje siūlyti visose rinkose, kuriose veikia „Svydis Group“: ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane.
Daugiau sužinoti galite čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.