Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis ateityje norintiems įsigyti traukinių bilietus Lietuvoje suteiks prieigą prie daugiau nei 150 transporto operatorių ir pardavimo platformų visame pasaulyje.
Šiuo metu „Distribusion Technologies GmbH“ technologiniu sprendimu jau naudojasi daugiau kaip 1 000 vežėjų, keliones viešuoju transportu kasdien siūlydami milijonams keleivių. Planuojama, kad netrukus Lietuvos traukinių bilietus bus galima įsigyti ne tik per „Google Maps“.
Lietuvos traukinių bilietų pardavimui jau ruošiamos ir kitos populiarios pasaulyje bilietų pardavimo sistemos: „Omio“, „The Trainline“, „Kiwi“, „Booking.com“, „Trip.com“, „Kayak“ ir kt.
„Šis bendradarbiavimas mums itin vertingas, nes galime viso pasaulio keliautojams pasiūlyti jiems patogiose platformose iškart įsigyti traukinių bilietus, kai dar tik planuoja keliones. Tai taip pat atitinka mūsų Grupės ilgalaikį strateginį tikslą skirti dar daugiau dėmesio paslaugų kokybei.
Populiarios platformos bus dar vienas patrauklus įrankis mūsų traukiniautojams. Taip pat dar labiau skatinsime užsienio svečius rinktis patogią ir tvarią galimybę pasiekti Lietuvą ir keliauti mūsų šalyje“, – sako LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Kelionių planavimo ir bilietų pardavimo sistemų platformos užtikrins saugius ir patogius atsiskaitymo būdus, pritaikytus skirtingų šalių klientams. Populiariose platformose bus siūloma įsigyti vienkartinius standartinius bilietus su galimybe pasirinkti bilieto klasę. Vienos populiariausių pasaulyje platformos keliautojai „Google Maps“ jau gali ne tik planuoti jungtines keliones, bet ir toje pačioje sistemoje pirkti bilietus.
„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su keleivių vežimo bendrove „LTG Link“ ir pristatyti pasauliui Lietuvos geležinkelius, kurie kuria naują kelionių kultūrą ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėje rinkoje“, – sako „Distribusion Technologies GmbH“ geležinkelių partnerystės vadovas Romain Ventanas.
„LTG Link“ duomenimis, 2023 metais apie 10 proc. bilietų įsigijo užsieniečiai. Dažniausiai keliones po Lietuvą rinkosi Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Švedijos gyventojai.
„Užsieniečių kelionės traukiniais išties turi potencialą augti. Apie 20–25 proc. keliautojų iš mūsų svarbiausiųjų atvykstamojo turizmo rinkų įprastai keliaudami užsienyje renkasi traukinius.
Dažniausiai tai trečias pasirinkimas po lėktuvo (dažnai nulemtas geografinių aplinkybių) ir automobilio. Taigi, galime tikėtis, kad turistai Lietuvoje taip pat mielai rinksis sau įprastą keliavimo būdą, jei juo pasinaudoti bus paprasčiau“, – sako „Keliauk Lietuvoje“ vadovė Olga Gončarova.