„Suzuki Jimny“ pailgėjo iki maždaug 4 metrų, taip pat gavo krovininį kėbulą ir trečiąją ašį.
Tačiau galinė ratų pora sukasi „tuščiąja eiga“, nes trauka jiems neperduodama (automobilio ratų formulė yra 6X4).
Be to, yra plieninės arkos ir pasukama kėbulo lenta su atsarginio rato laikikliu gale.
„Suzuki Jimny“ interjeras gavo ir brangesnę apdailą.
Visureigio jėgos agregatas išliko standartinis – 1,5 l keturių cilindrų variklis, išvystantis 102 AG, 4 laipsnių automatinė pavarų dėžė ir transmisija su reduktoriumi.
Savininkas ketina parduoti „Suzuki Jimny“ pikapą, nes pritrūko lėšų ir neturi galimybių užbaigti projektą.
Ateityje jis planuoja automobiliui įrengti galingesnį variklį, taip pat pakeisti „Suzuki Jimny“ dizainą G klasės „Mercedes“ stiliumi.