To dar nebuvo: Vilniuje autobusas su keleiviais nusuko į degalinę užsipilti degalų

2024 m. vasario 9 d. 11:41
Aneta Kurowska
To autobusų keleiviai dar nematė: vieną rytą autobuso vairuotojas nusprendė tiesiog nusukti į degalinę ir užsipilti degalų. Viskas būtų gerai, jeigu vairuotojas nusuktų į degalinę po reiso, bet ne – jis tai nusprendė padaryti kartu su keleiviais, kuriuos vežė numatytu maršrutu.
Daugiau nuotraukų (2)
Taip pasielgė 88N autobuso vairuotojas, kuris 4 val. ryto nusprendė, kad jam trūksta degalų. Beje, tai vienintelis Vilniuje likęs naktinis autobusas, vežantis keleivius į oro uostą. Kokia turėjo būti keleivių, ypač užsieniečių nuostaba, kai netikėtai autobusas nusuko į Žirnių g. „Neste“ degalinę.
„Tokios situacijos nėra toleruojamos. Vežėją informavome ir paprašėme išsiaiškinti situaciją. Tai buvo žmogiškoji klaida, vairuotojas įspėtas, taip pat jam buvo pakartotinai primintos keleivių vežimo taisyklės“, – sako Greta Vasiliauskaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė.
Bendrovė tikina, kad dės visas pastangas, kad vairuotojai važiuotų pagal reglamentą ir tokia situacija ateityje nepasikartotų. Šio autobuso keleiviai sarkastiškai dėkoja, kad vairuotojas ilgai neužtruko ir vėlavimas nebuvo žymus.
88N autobuso maršrutą aptarnauja privati bendrovė „Transrevis“. Primename, kad rudenį būtent šis vežėjas nesugebėjo užtikrinti reguliarių maršrutų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.