Šis skaičius yra 7,2 proc. didesnis nei ankstesniais metais. Palyginimui, Vokietijos „Volkswagen Group“ pardavė 9,2 mln. automobilių – tai 12 proc. didesni pardavimai. 2023 m. trečią vietą išlaikė Pietų Korėjos „Hyundai-Kia“, pardavusi 6,7 proc. daugiau transporto priemonių – iš viso 7,3 mln.
Tačiau kalbant apie rinkos vertę, pirmoje vietoje, lenkdama Japonijos milžinę, išlieka Elono Musko JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“.
Antradienį „Toyota“ savo rezultatus grindė „tvirta paklausa, taip pat švelnėjančiu puslaidininkių stygiumi kiekviename regione“. „Toliau atidžiai stebėsime padėtį detalių tiekimo srityje ir dėsime visas pastangas, kad savo klientams kuo anksčiau pristatytume kuo daugiau automobilių“, – priduriama išplatintame pareiškime.
Antradienį paskelbtas skaičius, į kurį įtraukti „Toyota“, „Lexus“, „Daihatsu“ ir „Hino“ prekės ženklų pardavimai, pagerino ankstesnį 10,7 mln. parduotų automobilių rekordą, kurį 2019 m. pasiekė „Volkswagen“.
Visgi, lyginant su kai kuriais kitais konkurentais, „Toyota“ lėčiau investuoja į elektromobilius ir jau kurį laiką daugiau dėmesio skiria hibridinėms transporto priemonėms.
2023 m. įmonė pardavė tik 104 018 elektromobilių, o tai yra kur kas mažesnis skaičius, palyginti su 1,81 mln. elektra varomų transporto priemonių, kurias pardavė „Tesla“.
„Toyota“ praėjusiais metais pardavė 3,4 mln. hibridinių automobilių. Bendrovė yra nurodžiusi, kad iki 2025 m. planuoja visame pasaulyje turėti elektrifikuotą kiekvieno „Toyota“ ir „Lexus“ modelio versiją.