Vokietijos, Prancūzijos, Belgijos, Olandijos ir Švedijos pirkėjai turės galimybę užsisakyti pigesnes „Volkswagen“ elektromobilių versijas, kad jie atrodytų patrauklesni, o tai turėtų paskatinti paklausą.
Tokių žingsnių imtis iš dalies paskatino ir „Tesla“ sėkmė, nes per praėjusius metus įmonė net kelis kartus mažino kainas ir tai smarkiai paskatino pirkėjų susidomėjimą „Tesla“ automobiliais, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Nors anksčiau „Volkswagen“ vadovas Oliveris Blumas teigė, kad nežada veltis į kainų karą su „Tesla“, atseit, jie turi savo kainų politiką, kurios nežada keisti dėl to, kad kiti suteikia pirkėjams nuolaidas, o „Volkswagen“ tiki savo produktais ir jų stiprybe.
Panašu, kad O.Blumui teko persigalvoti. Dabar jis sako, kad koncernas siekia išlikti tarp elektromobilių gamybos lyderių, o norint išlaikyti gamybos apimtis, reikia lanksčiai žiūrėti į kainų politiką ir prisitaikyti prie rinkos sąlygų bei pirkėjų poreikių.
Pernai „Volkswagen“ kelis kartus stabdė elektromobilių gamybą, „ID. 3“ modelis nebuvo toks paklausus, kaip tikėtasi, iš dalies koncernas dėl to net atidėjo elektromobilių baterijų gamyklos atidarymą, o tik prasidėjus naujiems metams vokiečiai iškart mažina kainas.
Pavyzdžiui, Prancūzijoje praėjusių metų pradžioje „Volkswagen ID. 4“ pradinė kaina buvo 51 tūkst. eurų, o šių metų pradžioje vokiečiai jį parduoda už pradinę 44 tūkst. eurų kainą.
Vokietijoje, kai vyriausybė sustabdė elektromobilių įsigijimo kompensavimo programą, pirkėjams elektromobiliai pabrango 7 tūkst. eurų.
„Tesla“ iš karto pareiškė, kad kompensuos pirkėjams šį kainų skirtumą. Nuo metų pradžios tą patį daro ir „Volkswagen“ koncernas – kai kurie jo elektromobiliai bus pigesni net 7,7 tūkst. eurų.
Belgijos rinkoje „Volkswagen ID“ elektromobilių šeima pigo vidutiniškai 5 tūkst. eurų, o Norvegijoje kainos krito dar drastiškiau. Jeigu prieš metus naujas „ID.3“ kainavo pusę milijono Norvegijos kronų, tai dabar jo kaina prasideda vos nuo 350 tūkst. kronų – beveik trečdaliu pigiau.