Jei iš rinkos dings tiek vairuotojų, taksi kelionių sumažės 90 proc., o vežimo kaina piko valandomis padidės 10–12 kartų, teigia sąjunga. Ji taip pat pažymėjo, kad fiziškai sudėtinga atlikti medicininius patikrinimus, o dėl išlaidų techniniams patikrinimams išlaidos viršija kasdienį vairuotojų uždarbį, tad reikalavimų laikymasis tampa neįmanomas.
Sąjunga atkreipia dėmesį, kad dauguma vairuotojų ir toliau dirba savarankiškai tik dėl užsitęsusio „parengiamojo etapo“: regionuose vis dar ruošiami teisės aktai, kurie leis taksistams registruotis į vieningą „Taksi“ sistemą, o įstatymo laikymosi patikrinimai ne visur pradėti, rašo "themoscowtimes.com".
Rinkos dalyviams jau dabar nerimą kelia taksi sektoriaus darbuotojų trūkumas. Gruodžio 17 d. Visuomeninė taksi plėtros taryba pasiūlė dvejus metus laikinai leisti migrantams dirbti taksi vairuotojais, siekiant kompensuoti galimą darbo jėgos nutekėjimą iš šio sektoriaus.