Kelių direkcija informavo, kad gavus akcininko pritarimą, planuojama ne tik keisti įmonės pavadinimą, bet ir atnaujinti prekės ženklą, gerinti klientų aptarnavimą, susitelkti ties veiklos efektyvinimo procesais.
Tarp svarbiausių 2024 m. darbų Kelių direkcija taip pat išskiria tęsiamus projektus – tarp jų „Via Baltica“ atkarpos nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos tolimesnį atnaujinimą, kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją, taip pat tiltų tvarkymą, darnaus judumo projektų įgyvendinimą.
LAKD generalinis direktorius Marius Švaikauskas pranešime teigė, kad tarp svarbiausių prioritetų šiemet išlieka šalies tiltų ir viadukų tvarkymas, strateginių bei karinio mobilumo projektų įgyvendinimas, toliau tęsiama įmonės transformacija.
2023 metų pradžioje LAKD buvo pertvarkyta į akcinę bendrovę. Šis statusas, anot Kelių direkcijos, suteikia galimybę ne tik greičiau priimti sprendimus, veikti efektyviau, lanksčiau ir pažangiau, bet ir reaguoti į rinkos teikiamas galimybes.
Po pertvarkos valstybė ir toliau išlaikė LAKD kontrolę, visos jos akcijos priklauso valstybei. Tapusi akcine bendrove LAKD liko nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių sąraše, o valstybinės reikšmės keliai liko įtraukti į nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įrenginių ir turto sąrašą.