Problema ypač išryškėja Senamiestyje, kur, jeigu nepastebėsi ženklo, kad parkingas yra rezervuotas, netrukus gali sulaukti baudos. Tokios situacijos pasitaikė jau ne vienam vilniečiui ir, jeigu niekas nepasikeis, baudas gaus dar daugiau žmonių.
„Vilnius privalo progresuoti ir taikytis prie besikeičiančių vilniečių gyvenimo įpročių. Vienas iš ryškiausių – nuolat augantis naudojimasis kurjerių paslaugomis. Tačiau kiek nereikalingo vairuotojų ir pėsčiųjų pykčio sulaukia kurjeriai ir krovinių vežėjai vien dėl to, kad miestas niekaip nesugeba rasti sprendimo. Jau nekalbu apie dėl bandymo „kažkaip kažkur“ sustoti ir išsikrauti susidarančių avarinių situacijų“, – sako šio sprendimo iniciatorius Artūras Zuokas.
Artūras Zuokas tvirtina, jog, įgyvendinus šį projektą, gatvėse bus mažiau pykčio, nesusipratimų ir kur kas daugiau aiškumo bei patogumo.
„Pasaulio ekonomikos forumo (World Economic Forum) pateikiama statistika rodo, kad iki 2030 m. siuntų pristatymo mieste paklausa išaugs 78 procentais, todėl centrinėse miestų dalyse pristatymo transporto priemonių padidės 36 procentais, o eismo spūstys padidės daugiau nei 21 procentu. Pasaulio miestai jau dabar tvarko savo infrastruktūrą, susijusią su kurjerių privažiavimo, logistikos, sandėliavimo klausimais. Deja, bet Vilnius atsilieka“, – tvirtina opozicijos lyderis Vilniaus miesto taryboje.