Išrikiavo brangiausius prekės ženklus: automobilių gamintojų reitinge pirmauja japonai

2023 m. lapkričio 23 d. 16:19
Bendrovė „Interbrand“ kiekvienais metais skelbia, kiek vertas vienas ar kitas prekės ženklas. Paprastai 100 brangiausių pasaulio ženklų reitingas sudaromas baigiantis metams. Šiemet į šimtuką brangiausių pasaulio prekės ženklų pateko penkiolika automobilių gamintojų, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Daugiau nuotraukų (3)
Pats brangiausias pasaulyje automobilinis prekės ženklas įsitaisė šeštoje bendros lentelės vietoje, tai – japonų „Toyota“ korporacija. Ji vertinama 64,5 milijardo dolerių, 8 procentais daugiau negu pernai.
Septintoje bendros lentelės vietoje įsitaisė vokiečių „Mercedes-Benz“, jo vertė – 61,5 mlrd. dolerių.
Į brangiausių ženklų dešimtuką dar pateko ir BMW, jam atiteko devintoji vieta su 51 mlrd. dolerių verte, tai dešimtadaliu daugiau negu pernai.
„Tesla“ liko dvyliktoje bendros lentelės vietoje ir ketvirtoje tarp automobilių markių. Toliau rikiuojasi „Honda“, „Hyundai“, „Audi“, „Porsche“, „Volkswagen“, „Ford“, „Nissan“, „Ferrari“ ir „Kia“.
Visi į šimtuką patekę automobilių gamintojai pasididino savo vertę, palyginti su praėjusiais metais.
Bendrai pasaulyje pačiu brangiausiu prekės ženklu lieka trys gigantai. „Apple“ su 502 mlrd. verte yra vertingiausias. „Microsoft“ lieka antras su 316,5 mlrd. Tretejuko gale – „Amazon“ su 277 mlrd. dolerių verte.
automobilių gamintojasToyotaBMW
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.