Tokias Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisas palaikė 105 Seimo nariai, niekas nebuvo prieš, susilaikė 14 parlamentarų. Įstatymo pataisas dar laukia priėmimo stadija.
Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narys Andrius Bagdonas Seimo posėdyje pastebėjo, kad į Lietuvos kurortus pailsėti atvykę žmonės mato perpildytas automobilių aikšteles, tenka ilgai laukti spūstyse, leisti atostogas automobilių apsuptyje.
„Todėl siūlome suteikti galimybę šiek tiek praplėsti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų naudojimo tvarką. Tai leistų išspręsti parkavimo problemą kurortuose“, – Seimo posėdyje sakė A. Bagdonas.
Seimo pirmininko pirmasis pavaduotojas Jurgis Razma kritikavo projektą, nes, jo nuomone, kurortų problemoms spręsti būtų panaudotos lėšos iš bendro katilo ir mažiau liktų kitoms savivaldybėms.
„Nereikia pamiršti, kad ir kitos savivaldybės turi susikaupusių poreikių“,– pažymėjo jis.
Seimo narys A. Bagdonas paneigė tai, sakydamas, kad priėmus įstatymo pataisas kurortai nepretenduotų nei į vieną papildomą eurą. Naujas reguliavimas, anot A. Bagdono, suteiktų galimybę kurortams plačiau disponuoti Kelių programos lėšomis, jie turėtų daugiau galimybių įrengti parkavimo vietas.
„Papildomai nei vieno cento nėra prašoma. Prašome leisti jau gaunamas Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas plačiau naudoti“, – akcentavo A. Bagdonas.
Dabartinis įstatymas leidžia Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas naudoti stovėjimo vietoms ties kelio juosta, viešojo transporto stotelėms ir infrastruktūrai, darnaus judumo ir neįgaliųjų priemonėms, dviračių statymo infrastruktūrai, šaligatviams, pėsčiųjų ir dviračių takams, daugiabučių namų kiemų gatvėms ir stovėjimo aikštelėms.
Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisas teikia 50 įvairioms Seimo frakcijoms atstovaujančių parlamentarų.