Kaip rašo „Bloomberg“, prieš savaitę Elonas Muskas paskelbė eilinį kainų mažinimą, po jo „Tesla Model 3“ savo kaina priartėjo prie tokios pat klasės bei panašaus dydžio ir komplektacijos naujo „Toyota Corolla“ modelio, tačiau yra keletas „bet“.
Po to, kai „Tesla“ sumažino „Model 3“ kainą, jis Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje kainuoja 6 500 dolerių pigiau nei trečios serijos BMW, o priskaičiavus ir Vyriausybės subsidiją elektromobiliams, tai „Tesla Model 3“ kaina yra labai panaši kaip „Toyota Corolla“.
Naujas bazinės komplektacijos „Tesla Model 3“ Amerikos rinkoje kainuoja 28 490 dolerių, o bazinis „Toyota Corolla“ kainuoja 21 900 dolerių, tačiau „Bloomberg“ paskaičiavo ir išlaidas degalams, kurios „Tesla Model 3“ yra daug mažesnės.
Paskaičiavus trejų metų išlaidas už benziną ir atėmus tokias pačias išlaidas elektrai bei atmetus dar 2 000 dolerių Vyriausybės dotacijų, kainos praktiškai susilygina. Dabar apie tą „bet“ – tokios kainos yra mažiau negu elektromobilio savikaina.
Anot naujienų agentūros, „Teslai“ per metus tokia kainų politika atsieis 1,2 milijardo dolerių nuostolių, kuriuos turės kompensuoti kiti brangesni modeliai, apie kurių kainų skirtumus jų pirkėjai ne taip jaudinasi.
Be to, skaičiuojant nuo metų pradžios, pirmą kartą modelis varomas elektra tapo populiariausias automobilis pasaulyje. Tai – „Tesla Model Y“.
Tai pirmas kartas automobilizmo istorijoje, kai „Tesla“ tampa pasauliniu lyderiu. Kaip rašo „Focus2Move“, „Model Y“ aplenkė daugiametį tradicinį lyderį „Toyota Corolla“.
Pirkėjai nupirko beveik 760 tūkst. „Tesla Model Y“ elektromobilių, o „Corolla“ pardavimai atsiliko beveik 50 tūkst. automobilių.
„Ford“ F serijos pikapas liko trečias – jį rinkosi beveik 600 tūkst. pirkėjų. „Toyota Rav 4“ liko ketvirtoje vietoje, penktoje – „Honda CRV“, o šeštoje rikiuojasi „Hyundai Tuscon“.
Už jo – „Toyota Camry“ ir „Chevrolet Silverado“, devintoje vietoje – „Tesla Model 3“, o dešimtuko pabaigoje – „Toyota Highlux“.