Amerikos rinkoje bus priimamos trys kriptovaliutos: bitkoinai, eteris ir USDC. Netrukus italai tokią paslaugą pradės siūlyti ir kitose rinkose, tarp jų ir Europoje. Joje, žinoma, tik tose šalyse, kur tokia valiuta yra įteisinta. Beje, kriptovaliutos rūšys, priklausomai nuo rinkos, irgi gali skirtis.
Šią naujieną, remdamasi „Ferrari“ komercijos direktoriaus Enrico Galliera žodžiais, pranešė naujienų agentūra „Reuters“.
E.Galliera teigia, kad kriptovaliuta atsiskaitantiems „Ferrari“ kainos nesikeis. Jos išliks tokios pačios kaip ir tiems, kurie moka doleriais pagal tos dienos kursą. Pranešime teigiama, kad „Ferrari“ tokių žingsnių ėmėsi atsižvelgiant į paklausą.
Anot E.Galliera, žmonės vis dažniau klausia, ar įmanoma atsiskaityti kriptovaliuta. Vadovo žodžiais, tokias užklausas dažniausiai pateikė jauni žmonės, mėgstantys investuoti į naujoviškas valiutas.
Kaip dar vieną argumentą jis įvardijo tai, kad „Ferrari“ siekia sumažinti savo anglies dvideginio emisijas, o dolerius arba eurus reikia spausdinti, o štai kriptovaliuta neturi jokio, net menkiausio anglies dvideginio pėdsako.
Italai neatskleidžia, kiek automobilių yra numatę parduoti už kriptovaliutą. Nuo metų pradžios vien tik Amerikoje buvo parduota 1800 naujų „Ferrari“ modelių.
Nė vienas iš didesnių automobilių gamintojų neprekiauja savo automobiliais už kriptovaliutą. Svarbiausias argumentas – itin nestabilus kursas ir daug apribojimų bei sunkumų kripto valiutą iškeisti į normalius pinigus.
Beje, dar prieš dvejus metus „Tesla“ skelbė, kad pradeda savo automobilius pardavinėti ir už bitkoinus, bet labai greitai šią iniciatyvą atšaukė. Viena iš priežasčių, kodėl šios valiutos buvo atsisakyta, yra anglies dvideginio pėdsakas.
Tik „Tesla“ argumentavo atvirkščiai, kad tai itin tarši valiuta, nes iškasti bitkoinus reikia itin daug energijos resursų.
Įdomu, kad po pranešimų apie tai, kad „Ferrari“ prekiaus automobiliais už kriptovaliutą, įmonės akcijos per dieną pabrango beveik 1 proc.