Ateityje dalis autobusų bus laikoma Liepkalnyje, kita dalis – Viršuliškių parke. Troleibusai nebus perkeliami. Naujasis autobusų parkas bus skirtas pietinės miesto dalies maršrutams aptarnauti.
Ateityje taip pat planuojama statyti naują autobusų parką Pilaitėje – pastačius abu parkus per metus būtų sutaupoma apie 1 mln. eurų, taip pat efektyviau panaudojamos patalpos.
Skaičiuojama, kad įrengus autobusų parkus Liepkalnyje ir Pilaitėje transporto priemonių rida per metus sumažėtų maždaug 470 tūkst. kilometrų, dėl to kasmet būtų sutaupoma beveik 1 mln. eurų.
Naujų parkų plotas bus mažesnis 20 tūkst. kv. metrų, palyginti su Verkių parku, bus pigiau juos išlaikyti.
Pastačius abu parkus Verkių parkas liks tuščias, jo pastatai ir teritorija bus perduoti savivaldybei, kuri spręs, kaip tai panaudoti.
Naujajame autobusų parke Liepkalnyje numatytos 278 vietos autobusams ir 61 vieta lengviesiems automobiliams. VVT dabar turi 403 autobusus ir 250 troleibusų.
Naują autobusų parką nuspręsta statyti, nes senojo parko remonto dirbtuvės buvo pritaikytos sovietų gamybos autobusams.
Dabar eksploatuojant šiuolaikinius ir žemagrindžius autobusus remonto organizavimas sudėtingas ir neefektyvus.
Anot Vilniaus savivaldybės, naujo parko statyboms įtakos padarė ir Šiaurinės gatvės statybų projektas. Projektuojant Šiaurinę gatvę planuojama, kad esama Verkių autobusų parko teritorija mažėtų apie 1,5 hektaro, dėl to nebebūtų galimybių joje laikyti dalies dabar ten laikomų autobusų.
Naujo parko statybas tikimasi pradėti 2024 metais gavus statybos leidimą.