Abiems kompanijoms priklauso po 50 proc. naujai sukurtos įmonių akcijų – ji bus valdoma lygiomis dalimis.
„Renault“ toliau tolsta nuo aljanso, kurį sudaro „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“, nes „Nissan“ su šia kompanija neturi nieko bendro, nors tuo pat metu irgi vysto elektra varomų komercinių automobilių kūrimą. Panašu, kad „Renault“ – „Nissan“ išlieka labiau politiniu aljansų, o ne bendru verslu.
Vasarą buvo pranešta apie „Renault“ ir kompanijos „Geely“ sukurtą įmonę su grandioziniais elektrifikacijos planais.
Rugsėjį pasigirdo kalbų, kad „Renault“ kompanija šalinasi bendrų automobilių kūrino su „Nissan“ ir nenori ateityje vystyti naujų projektų kartu.
Nei „Volvo“, nei „Renault“ panašių automobilių iki šiol neturėjo. Visi „Renault“ komerciniai automobiliai buvo pritaikyti elektrai, tačiau kuriami su vidaus degimo varikliais. Abi kompanijos turi didelių planų šioje rinkos dalyje.
Tiesa, „Renault“ tokius planus puoselėja jau seniai. Buvo net sukurta atskira įmonė, kuri turėjo užsiimti elektrinių komercinių automobilių kūrimu. Dar šių metų pavasarį prancūzai sakė, kad jų kuriamas elektrinis automobilis, skirtas kroviniams pervežti, turės ir kloną, kuris bus parduodamas kaip „Nissan“, tačiau vėliau kalbos nutilo.
Dabar paaiškėjo, kad prancūzai persigalvojo, mat Kinijos „Geely“ koncernui priklausantis „Volvo“ prancūzams gali pasiūlyti kur kas daugiau, nes „Geely“ turi daug metų patirties kuriant elektra varomas mašinas.
„Volvo“ ir „Renault“ į naują įmonę investuos po 300 milijonų eurų. Gamyba prasidės po trejų metų, greičiausiai jau dabar veikiančioje „Renault“ gamykloje, prancūzijos Dovilio mieste, nes „Volvo“ laisvų gamybos pajėgumų šiuo metu neturi.
Apie patį automobilį kol kas nieko nepranešama. Žinoma, kad jis bus kuriamas naujos, vadinamos skateboard platformos su didele modifikacijų galimybe.
Tai bus itin manevringas, kompaktiškas ir pilnai pakrautais akumuliatoriais galės važiuoti didelį atstumą. Manoma, kad jo pagrindu taps anksčiau „Renault“ kurtas „EZ-FLEX“ projektas.