Apie naują „Nissan“ strategiją Europoje pasakojo koncerno vykdantysis direktorius Makoto Uchida, anot jo, „Nissan“, penkeriais metais anksčiau negu įsigalios draudimas pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais, visą savo modelių gamą pakeistų automobiliais, varomais elektra.
Be to, planuojama, kad 2027-aisiais net 98 proc. visų naujų „Nissan“ automobilių bus elektrifikuoti – varomi tik elektra, arba elektra, kuriai padeda vidaus degimo variklis. „Nissan“ tokias pavaras vadina „e-Power“ .
„Nissan“ jau dabar koncentruojasi į elektromobilius, tačiau tai nereiškia, kad modeliai su tradicine pavara nebus atnaujinami.
Šiuo metu Europoje yra trys „Nissan“ elektromobiliai: „Leaf“, „Ariya“ ir komercinis „Townstar“. Be jų yra ir tradiciniais degalais varomi „Juke“, „X-trail“ ir „Qashqai“.
Prie šios modelių gamos netrukus turėtų prisijungti ir miesto mažylis „Micra“. Tai jau trečias kartas, kai japonai ketina atgaivinti „Micrą“ Europoje, nors iki šiol visi kartai buvo nesėkmingi.
Panašu, kad šį kartą tai bus elektrinis modelis. Neseniai „Nissan“ pristatė konceptinį „Micra“ modelį, o serijinė versija turėtų atsirasti netrukus.
Amerikos ir kitų pasaulio šalių rinkoms japonai ir toliau kurs bei tobulins vidaus degimo variklius.
Pavyzdžiui, Amerikoje itin populiarūs didieji „Nissan“ visureigiai ir pikapai, todėl jų atnaujinimu japonai tikrai rūpinsis, nors jau ir Amerikos rinkoje atsiranda vis daugiau tokių automobilių, varomų elektros pavara, o savo gamoje „Nissan“ kol kas neturi elektra varomų didžiųjų visureigių ar pikapų.