Tikimasi, kad klientai pastebės ne tik pakitusius pavadinimus, bet laikui bėgant įvertins padidėjusį paslaugų prieinamumą bei kokybę.
Tolesnis paslaugų skaitmeninimas, veiklos modelių standartizavimas bei aptarnavimo principų suvienodinimas atsispindės geresnėse klientų patirtyse, nepriklausomai nuo to, kuriame šalies regione tos paslaugos teikiamos.
„Struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiame užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą visuose paslaugų teikimo kanaluose.
Prioritetinė sritis – tolesnis paslaugų skaitmeninimas ir skaitmeninių kanalų vystymas. Gyventojų įpročiai reikšmingai kinta, tad mes turime adaptuotis prie pokyčių ir suteikti galimybę klientams naudotis patogiausiais paslaugų teikimo kanalais.
Suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui.
Per pastaruosius keletą metų esame įgyvendinę reikšmingą pokytį, tačiau ties tuo nesustojame ir toliau keliame sau itin aukštus reikalavimus.
Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei milijonas klientų, tad keliame sau ambicingą uždavinį tapti viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių viešajame sektoriuje,“ – sako VĮ „Regitra“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
„Regitra“ yra viena iš didžiausių šalyje viešąsias paslaugas teikiančių įmonių, vykdanti valstybės jai deleguotas funkcijas, todėl sklandus darbo organizavimas itin aktualus.
Vien per pirmąjį 2023 metų pusmetį „Regitra“ priėmė 62,5 tūkst. vairuotojų teorijos egzaminų, 66,8 tūkst. vairuotojų praktinių įgūdžių egzaminų, išdavė beveik 97 tūkst. vairuotojo pažymėjimų, suteikė 309 tūkstančius transporto priemonių registravimo paslaugų, suteikė 44,8 tūkstančio transporto priemonės savininkų deklaravimo kodų.
Metų eigoje įmonė aptarnauja per milijoną klientų. Šie pagrindinių paslaugų apimtis atspindintys skaičiai liudija, kokių didžiulių organizacinių, techninių, technologijų ir intelektinių resursų reikalauja kasdienis veiklos organizavimas.
Klientų poreikių identifikavimas ir procesų tobulinimas, siekiant atliepti vartotojų lūkesčius, yra viena svarbiausių veiklos krypčių. Tuo tikslu dar metų pradžioje elektroninis verslo klientų prašymų kanalas buvo integruotas į vieningą kreipinių sistemą, kas palengvino prašymų nagrinėjimo procesą.
Konsultuojantis su verslo bendruomene, sumažinta našta verslo klientams, besinaudojantiems prašymų kanalu pildant automatizuotus prašymus ir įvedant mažesnį reikalingų duomenų kiekį.
O visų klientų patogumui nuo birželio mėnesio virtualus konsultantas „REVIS“ teikia konsultacijas jau ir transporto priemonių registracijos bei valstybinių numerių užsakymo temomis.
Džiaugiamės, kad net 3 iš 4 klientų yra patenkinti teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Siekiant sulaukti daugiau atsiliepimų apie klientų aptarnavimo kokybę, kreipinių sistemoje įdiegta galimybė po pokalbio su konsultantu įvertinti konkrečios konsultacijos kokybę. Taip pat sistemos išduodamuose eilės numerėliuose buvo integruotas QR kodas, nukreipiantis į apklausos anketą.
Lygiagrečiai „Regitra“, gerindama teikiamų paslaugų kokybę, diegia atnaujinimus transporto priemonių registracijos informacinėje sistemoje. Registruojant iš užsienio įvežtus automobilius, nuo liepos mėnesio jų techniniai duomenys automatiniu būdu importuojami iš EUCARIS automobilių duomenų sistemos.
Manoma, kad šio pokyčio dėka pagerės duomenų tvarkymo kokybė ir patikimumas, taip pat ilgainiui klientų vizitai įmonės padaliniuose taps trumpesni, o registracijos paslaugos bus teikiamos greičiau bei kokybiškiau.