„Džiaugiuosi, kad po metus užtrukusių derinimų ir susirašinėjimų su Panevėžio miesto vadovybe, formaliai miestui priklausiusio garvežio dalys pagaliau buvo perduotos VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“. Tai atveria mums kelius ieškoti rėmėjų ir kuo greičiau atkurti veikiantį garvežį.
Tokio veikiančio garvežio atkūrimas yra vienas iš mūsų strateginių projektų, kurį taip pat įvardinau ir ateidamas vadovauti įstaigai. (...)“, – sakė VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Dr. Darius Liutikas.
Siaurojo geležinkelio garvežys KP4–708 ilgą laiką stovėjo įmonės „Panevėžio cukrus“ teritorijoje. Šis garvežys yra Aukštaitijos istorijos dalis. Tokie garvežiai kursavo Lietuvoje praėjusio šimtmečio pradžioje.
2022 m. ekspertas iš Estijos Timo Klaus įvertino turimo garvežio techninę būklę, buvo nustatyti garvežio atnaujinimui reikalingi darbai. VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius teigia, kad užsitikrinus finansavimą konkursas garvežio atkūrimo darbams gali būti paskelbtas jau kitais metais.